Mette_22 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er ei jente på 22år, som bor med samboer og en liten gutt på 20mnd... Jeg bor i Oslo, og lurer på om det er noen som vil ta kontakt? Hadde vært kos med kontalt med noen som føler seg like alene som meg:) Eller bare for å ta en kopp kaffe en dag osv... Føler meg ganske alene her i oslo, for alle med barn er jo over 30:) Her er msn`en min viss noen vil legge meg til... [email protected] Hilsen meg:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 heihei! jeg er 22 år og har en datter på 2 måneder! det er treff på mandag, du kan jo bli med da? kjempekoselig å bli kjent med andre unge mødre også! legger deg til på msn, jeg! klem fra
Camillamor&Lea:-) Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Du må bli med på treffet!! hvor i Oslo bor?? jg er mer en gjerne med på å gå tur:-) håper vi møtes på treffe da:) *klemz*
Mette_22 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 hvor er det treffet er? Jeg holder til på lambertseter jeg:) klem...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Treff på santinos v oslo city!! Kjempe kos om du blir med!! Står et innlegg her om det, skriv dere på da!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå