Gå til innhold

Nå har babyen min begynt å sparke=)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så rørt at tårene bare renner her. Bare i dag har jeg kjent 3 spark=)

Er ikke sentimental jeg nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!! Så kos:-) Kos deg med dultene:-)

Skrevet

Ååååh, så gøy!!! Fantastisk følelse!

Hvor langt er du?

Er i uke 16, går bare her og håper og venter.........

(Kjente det i uke 16 med forrige mann)

Skrevet

Jeg er straks 18 fullgåtte uker.. =) Er annengangs..

Skrevet

Heldi du e :) Vil å då gjerne kjenne at det e liv der inne =) E "bære" 13+3 idag, så regne me æ må vente enda nån vekke, glæde mæ sånn!!!

Skrevet

Hei!

Må si jeg misunner deg veldig. Ligger hver kveld og hver morgen og bare kjenner, men ingenting hittill. Er 17+1 idag. Fikk høre hjertlyd hos legen i går, det hjalp jo litt da :)

Også skal vi på UL neste onsdag. Gleder meg så utrolig. Føler liksom ikke at det er noe der. Selvom jeg har lagt på meg litt og samtidig gått ned 5 kg, jeg burde jo ta det som et hint... :)

Har dere som har kjent noe noen foslag på hvordan man kjenner noe fortere? :)

Skrevet

Det er vel egentlig bare å være tålmodig når det fortsatt er "tidlig".

Er du førstereis så kan det fortsatt drøye noen uker...

Med førstemann var jeg nesten 21 uker før det bulta til i magen.. Med andremann kjente jeg det i uke 17 mens nå er nr. 3 på vei og allerede vært i vigør i 2 uker mens jeg er 16+3.

Alikevel er det ikke hver dag det kjennes og det er jo og helt normalt.

Sukkerdrikke, kald drikke og svak dulting til livmoren vil jeg tro bare hjelper på å vekke nurket fra når man er rundt 25.

Ligg helt i ro med begge hendene nederst på magen etter aktivitet... Kan hende du må ligge lenge og det kan hende du ikke kjenner noe likevel..

Mye kommer an på hvordan nurket ligger også og det KAN faktisk hende at du allerede har kjent nurket men vet det ikke selv... ganske vanlig om man ikke vet helt hva man venter på å kjenne.

=)

Skrevet

:) Takk for svar...

Jeg får vel bare være tålmodig, noe jeg har veldig lite av er akkurat tålmodighet... men..men...

alt blir vel sikkert litt bedre når vi har vært på UL, da har jeg jo et bilde jeg kan ligge å se på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...