Gå til innhold

det gikk så bra!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går var vi på sykehuset på ul. av hodet til marcus. han er jo helt frisk!!!!!!!! de fant ikke noe som tyda på at han har vannhode, eller som verre er:-) hadde litt væske på toppen, men det har visst de fleste unger sa legen.. og noen vokser rett og slett bare litt fort fram til de er et par år..

å så letta vi ble:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bytta nick uten å fortelle meg det nå?

Skrevet

ja, har prøvd å få bytta en stund, men så har det ikke gått... klarte i dag:-)

hadde tenkt å spørre om dere ville være med å gå tur, men så ser det ut som det kan bli regn.. så da satt jeg meg her isteden..

skal i dag a vennen?

Skrevet

Ingen store planer, driver å baker rundstykker, sitter her mens jeg venter på at dem skal bli ferdig! Er jeg ikke flink, skikkelig husmor vet du, he he! Hadde vært koslig å gått tur men været er kanskje litt usikkert? må ivertfall vaske å ordne litt her hjemme, ser ikke ut! Har du noen planer a?

Skrevet

så flink du er a! du kan jo melde deg inn i husmorsklubben de har på skravle:-) ser ikke ut her heller.. men jeg har ikke tenkt til å gjøre no med det i dag, kanskje i morgen.. det ligger klær overalt!

send meg oppskrifta på rundstykkene dine a, kanskje anders kommer hjem til det i dag å..

Skrevet

Alle sover her i huset! Heine sover og mia sovna under leka si! Marcus a? Syns du er litt treg i skrivern, men hvis vi skal snakke mye så er det jo nesten likså greit å gå inn på chatten, Nå piper rundstykka mine! Heine er iklke lite heldig heller da, våkner opp til nystekte rundstykker!

Skrevet

ehh, oppskriften ja, har nok kjøpt sån ferdig blanding som du bare blander vann og gjær inn i, så jeg var kanskje ikke så flink alikevel, men det skal jo eltes og heves dem også da!

Skrevet

dem ser litt rare ut, vet ikke helt om jeg anbefaler dem jeg, smakt bedre!

Skrevet

Småtroll 0-1år har du vært der? Ganske grei side det og!

Skrevet

er nok litt treg nå ja, prøver å få marcus til å sove sammtidig som jeg skriver se..

mamma kommer innom en tur snart, kan jeg ikke møte deg på chatten når ho drar a?

Skrevet

Jepp, den er grei! Skriv en sms når du er klar da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...