Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 grøten/middagen? lille gutt brekker seg hver gang han skal spise. han vil liksom ikke ha det har prøvd forskjellige glass,forskjellige grøter ol.. vet ikke hva jeg skla gjøre,noen med noen supre råd her??? mat må han jo ha..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 DE ENESTE GANGENE MIN GUTT BREKKER SEG ER HVIS JEG FÅR SKJEA GANSKE LANGT INN PÅ TUNGA.. TAR MAN DET HELT PÅ TUPPEN SÅ GÅR DET GREIT....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 han gjør ikke det heller c,han får brød til lunsj å da bruker vi ikke noe skje samme hva han spiser skjer det der.. men får spørre på hs i morgen knakje de har noen forslag..
Mandalas Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, hun brekker seg for ganske mye egentlig.
Mandalas Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Kan jo utdype litt. Hun brekker seg for 6 mnd-grøt, for nestlè grøt, av og til for desserter, for middagsglass, og hvertfall for brød! Hun er seks mnd da..
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 ja, jenta mi brakk seg de første gangene hun spiste middagsglass.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 han er jo 10mnd nå å har spist middagsglass,desserglass,grøt,brød,kjeks og drukket vann og melk uten problemer før dette har begynt nå i det i det siste.
Gjest_1001 Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Min gjør det, og han får frysninger i tillegg!!! Men det hjelper å lage grøten tynnere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå