Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Bor på Østlandet. Her er det 11 grader i dag. Har på lillegutt ull strømpebukse, tynn bukse, body og ulljakke/fleece og lue selvfølgelig. Dyne over, og trekket til vogna. Han er jo veldig varm. Voksiposen er jo vannvittig tykk. Hva skal jeg bruke i 20 minusgrader da, lurer jeg på... Vi har ikke saueskinn heller vi da, bruker heller et fleece eller ullteppe.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 je bruker dyne som han sitter på og helseteppe over han.. strømpebukse,bukse,jakke,lue,body genser..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 JEG HAR BRUKT DYNE MYE.. MEN DE DAGENE DET ER PÅ 10-12 GRADER DA HAR JEG BRUKT VOKSI POSEN OG LATT HAN LIGGE I DEN MED STRØMPEBUKSE OG LANGERMET BODY... GUTTEN MIN ER GOD OG VARM DA I HVERTFALL.. MEN HVIS DU HAR PÅ HAN ALLE DE KLÆRNA KAN DU VEL FORTSETTE Å BRUKE DYNE!! SÅ LENGE GUTTEN DIN ER VARM SÅ ER DET VEL I GRUNN DET SAMME OM DET ER DYNE OVER ELLER VOKSIPOSE!!!
*Ulrikke* Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Her brukes det dyne i vogna enda, ja. Tror snuppa hadde rent bort om jeg skulle dratt fra voksiposen nå! Bor ved Gardermoen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 For meg høres dette veldig bra ut! Bruker kun dyne jeg også (hun ligger på lammeskinn) og bruker trekket om det er litt vind/surt. Været er ganske skiftende her på østlandet nå. Noen ganger bruker jeg kun helseteppe over henne. Og hun kjennes varm.Pakker henne ikke inn i så mye tøy enda heller jeg... Body og bukse, tykke sokker, lett jakke og lue. Helt enig med deg -hva skal man ha når det blir KALDT?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ser liksom ikke for meg 3 lag ulltøy og ullteppe i posen nei... Har sett de med fleecedress nedi posen allerede nemlig...hjelp...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 bor også på østlandet, og har brukt dyne til nå. ligger også på saueskinn.... har en litt tynnere pose enn voksipose, og lurer på om jeg kanskje skal begynne med den nå. så kan vi ta i bruk voksi når det blir enda kaldere.
Mandalas Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bruker det samme som deg, men uten trekket over. Og kun en slik babydyne, de er ikke så tykke. Hun er alltid litt for varm egentlig, så voksien skal jeg hvertfall ikke ta frem på en god stund!!
Larena Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Bor også på Østlandet og har 11 grader i dag, og har vel så og si på akkurat det samme som deg, i tillegg til saueskinn. Her bruker vi nok dyne og trekk en stund til før vi tar frem skinnposen til vinteren :-)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Snuppa ligger på lammeskinn med dyne over seg. Har på hun body, strømpebukse og en ulldress. Bor på østlandet så tar nok ikke frem voksiposen riktig ennå.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Oj, bruker dere dyne alt. Lillegutt ligger i body og bukse han + et helseteppe over seg. Må nok ned noen grader til før vi begynner med dyne. Han er varm når han ligger i vogna nå.
hund&barn@fullrulle Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Nei, det er for tidl med voksiposen ja.. Har på henne de vanlige klærne og ei tynn lue, evt tynn jakke ettersom hva hun har på ellers og ligger med dyne og trekk.. Det skal faktisk bli 20 grader kaldere før de må sove inne, så som dere sier hva skal man ha på de etterhvert om de allerede har masse ull og pose??? I tillegg blir ungene bare syke om man pakker på de for mye, for da tåler de ikke at det er blir kaldere etterhvert.
☆chiquita☆ Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 jeg bruker bare en tynn dyne. Han ligger i body og bukse, har av og til jakke. Har skvett læret på vognå, så jeg føler det er ganske lunt og godt der, så det går nok en god stund før jeg tar fram dunposen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå