Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Vet noen om jeg kan gjøre noe med at min fraseparerte mann ikke "får fingen ut" og flytter ut. Jeg får jo ikke levert inn søknadene på de stønadene jeg kan få. Vi Har vært offisielt separert siden 21 september (i år). Vi har 2 barn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Det hjelper ikke om dere har vært separert på papiret siden 21. sept. Det gjelder ikke før den dagen han i praksis flytter ut. Hvorfor flytter han ikke ut da - hvis dere allerede har skrevet under på papirene? Angrer han?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Pakk tingene hans, sett de på utsida og skift lås.... Da har han flyttet ut.... Hvorfor lar du han bo der da? Det er ingen lov som gjør det enkelt å kaste han ut....
*Lucky me* Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Han er typen som sier han skal gjøre noe, også gjør han det ikke. Kan liksom ikke bare hive ut tingene hans heller da vi begge eier huset, og jeg og ungene skal etter avtale bo her til mai når mitt nye hus er ferdigt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er i en lignende situasjon. Jeg har bodd sammen med en i ett år, men vi har gjort det slutt. Vi har ikke barn sammen men jeg har barn og han har et barn som bor hos moren sin langt unna. Han vil flytte for å komme nærmere ungen sin, men han blir bare boende. Det var meningen han skulle flytte forrige måned, men det ble en måned til (pga jobben). Vi har det veldig bra sammen, men han vil ikke at vi skal være sammen pga at han skal flytte. Så i mellomtiden gjør han stort sett som han vil. Vi har sex og felles økonomi og lever som et par. Men jeg vet at han kommer til å dra fra meg, og det bare utsetter det vonde. Jeg har lyst til å bli ferdig med det så jeg kan komme videre i livet, men jeg har ikke samvittighet til å jage han. Jeg er jo veldig glad i ham og vi har det veldig fint. Men huff, så frustrerende...
*Lucky me* Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Uff , ja ltt verre når du vet at en skal gå fra deg som du egentlig har det fint med. Men sånne som oppfører seg som disse mennene,... skjønner ikke hva de tenker med.... I min situasjon har jo dette endt opp med at jeg ikke har særlig penger(jobber deltid bare), mens han har full lønn. Jeg betaler alt, for å få sitte med huset inntil videre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg betaler alt jeg også. Han har hatt så dårlig råd så han bor og spiser gratis hos meg. Så jeg kommer til å få bedre råd når han flytter. Men han har det veldig greit nå så jeg vet ikke om han har så veldig lyst til å flytte for seg selv heller... Men problemet mitt er at jeg er altfor snill og altfor glad i han. Selv om alle sier at jeg lar meg utnytte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå