Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 fy faen nå er jeg drit sur, jeg har mnin sønn i barnehage 3 dager i uken, 6 timer daglig. og jeg fikk innvilget 40 % kontantstøtte, men nå har jeg ikke fått den i september, og de mener nå at siden barnehage tiden er oppe i 11 timer, så får jeg ikke kontantstøtte. selvom jeg allttid har han der fra bare 9-15. så der forsvant de 1300 til barnehageregn, har jo ikke råd til å betale det fra mine penger, kan jeg få dekt noe? trenger raskt svar. mvh
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 søk om stønad til barnetilsyn! da dekker tk 60% av bhg regningen!
sprængpupp Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 du kan jo få dekket 60% av bhg av tk . husker ikke ka stønaden heter jeg men det vet jo tk =)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 takk for svar, men jeg har ikke jobb enda, får jeg det forde da? Jeg er jo registrert i Aetat og søker jobber,
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 ja, så lenge du er alene og er jobbsøker har du rett til det.
mamman&andrea Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Du kan motta både kontantstøtte og stønad til barnetilsyn samtidig. Jeg hadde dattera mi i barnehage pga mangel på barnehageplass, så jeg tjente faktisk 900 kr på det. Kosta 4500 kr for full plass, fikk 2800 kr i stønad til barnetilsyn og 3300 kr i kontantstøtte Flaks for meg at Trygdekontoret selv ga beskjed om dette, ellers hadde jeg aldri kommet på å søke, siden jeg trodde man ikke fikk når man mottok kontantstøtte.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 visste ikke man fikk kontantstøtte med barnetilsyns penger.. men kjkt å vite. Er man jobbsøker har man krav på barnetilsynspenger hvertfall..det vet jeg..men jeg får ikke til sfo for den eldste siden jeg går hjemme i permisjon med den yngste. det er nesten det dummeste jeg har hørt men men...... hører jeg en til som sier alenemødre vasser i penger får jeg 21 år fort.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå