Uwimana Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 ammingen og alt går kjempe bra, og har gjort det hele tiden!! men problemet er da jeg skal pumpe!!! jeg får nesten ikke ut noe som helst.... 50 ml, og det er det!!! synes dette er veldig merkelig, for jeg har melk nok, da lillegutt går bra opp i vekt for hver uke!! blir veldig frustrert av dette!! har elektrisk pumpe da..... fra medina.. synes dette er veldig trist, da jeg tenkte å pumpe, for så og gå ut en kveld(jeg og kjæresten) nå føler jeg jo at det ikke kommer til å gå liksom:( noen som har noe råd?? hvofror jeg ikke får til.....
akt80 & Sara Emilie Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 er ikkje alle som klarer å pumpe ut så mye selv om de har mye melk. Du kan jo gi mme om du ikkje har nok mm.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Problemer med utdrivingsrefleksen kanskje? Be legen om respept på Syntocinon nesespray. (For meg hjelper det å tenke på amming, høre babyskrik eller konsentrere meg med å lukke øynene osv., så kommer det i gang......). Du kan jo evt. samle opp fra flere pumpinger og fryse ned på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå