kine Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 jeg har en gutt på 3 måneder og bor i vestfold.... synes det er vanskelig å vite hva jeg skal kle på han nå har dere begynt med strømpebukse??? når han ligger i vogna har han både lammeskinn og dyne og da er det unødvendig med strømpebukse synes jeg
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 JEG HAR EN GUTT PÅ 3 MND OG 11 DAGER, OG VI BOR OGSÅ I VESTFOLD.. HAR LURT VELDIG DE SISTE DAGENE JEG OGSÅ.. MEN JEG BRUKER STRØMPEBUKSE! MEN HVIS HAN LIGGER I VOKSI POSEN SIN LIGGER HAN BARE I STRØMPEBUKSA.. HVOR I VESTFOLD ER DU FRA?
Happy Ignorant Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Har en gutt på 1 mnd, og bor i hedmark. Kler han i tynn, kløfri ullbody og ullstillongs både inne og ute i vogna. Ute i bæresele har han en fleecedress utenpå. Tynn ull-lue ute.
kine Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 er fra Larvik, hvor er du fra?? kommer litt an på hva slags bukse jeg skal ha på han da, for har noen feks olabukse som er foret inni, da trengs ikke strømpebukse, og om vi skal kjøre bil og sånt, for blir jo varmt i bilen, kan bare legge et teppe på han eller noe. nei er ikke lett
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 JEG ER FRA SANDEFJORD! JA HVIS DU SKAL KJØRE BIL ER DET JO BARE Å LEGGE ET TEPPE OVER HAN, ELLERS HAR JEG HATT STRØMPEBUKSE UNDER FORET BUKSE OGSÅ JEG DA, MEN DET ER I GRUNN BARE HVIS VI HAR VÆRT UTE OG HAN IKKE HAR LIGGET I NOE POSE, BARE HATT ET TEPPE OVER SEG... MEN UNGER ER FORSKJELLIG DA, MEN JEG KJENNER I NAKKEN HANS JEG.. OG HVIS JEG TAR HAN PÅ LEGGEN OG HAN ER KALD KLER JEG PÅ HAN MER... VET IKKE OM DET ER RIKTIG..
Mandalas Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bor også i Vestfold og har en jente på seks mnd. Hun har på seg strømpebukse, bukse, sokker, body og en strikket jakke eller en fleecejakke. Ikke spesielt tjukke jakker. Dette har hun på når hun blir båret til bilen feks. Ligger hun i vogna, så har hun i tillegg en babydyne over seg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Adidas: Kan ikke du også skrive med små bokstaver? SE SÅ ROTETE DET SER UT MED STORE! Ser du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå