Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bor ikke i oslo, men i Oppland. her er det hakket kaldere men jeg syns det er for varmt med voksi enda for min 9 mnd gamle gutt. Når det er sagt er det selvfølgelig forskjell på babyer. Noen fryser lettere enn andre. Hvor gammel er babyen din? Er den nyfødt er det ikke for tidlig.
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 kan da begynne når du vil:) kommer helt an på temperaturen det da og på babyen. du skjønner sikkert selv når du bør ta den fram. vi bruker lammeskinn i vogna fortsatt, men det er like før vi må ta fram voksien nå tror jeg. nærmer seg 10 grader her.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 JEG BOR I VESTFOLD OG HAR BEGYNT SÅ SMÅTT Å TA I BRUK I VOKSI POSEN...MEN DA HAR HAN BARE PÅ SEG EN STRØMPEBUKSE OG LANGERMET BODY NEDI! FOR DEN ER JO GANSKE VARM!! GUTTEN MIN KOSER SEG OPPI DEN HAN!! BEGYNNER P NÆRME SEG 12-10 GRADER HER OG DA ER DET VEL PÅ TIDE Å TA DEN FREM!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hun er 5 mnd. Akkurat nå er det 12 grader, men fortsatt ganske tidlig da. Er vel rudt 14 grader her midt på dagen. Er det for varmt med voksi posen da?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kommer nok til å bruke den når gradestokken kryper ned mot 5-8 grader. Bor i Vestfold. Mener å huske å ha lest at voksi er beregnet for 5 grader og mindre. Hvertfall ikke for 15 grader!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Og det er nok for varmt selv for en nyfødt. For nyfødte i voksi blir jo posen brettet flere ganger over og blir enda varmere!
miss jones Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes det er for varmt enda. Er jo rundt 10 grader her. Jeg tenker at vi må ha noe å gå på når det blir minusgrader også jeg da.. Bruker fremdeles dyne, men heller litt mer klær under, ullgenser og bukse f.eks.
Musse-M Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Voksiposen er en helårspose om du vil. man kan bytte mellom sommer og vinterdyne. Men di fleste pakker den vel unna lenge før sommeren!! Vi tar den frem når det er under 10 grader, vi har også vinterdyne i den da. Bor i Vestfold, 14 grader i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå