Gå til innhold

Ny test..... :-)


Smula 80

Anbefalte innlegg

Jeg måtte bare løpe ut på apoteket igjen i dag. Test nr to viser positiv den også!! Det er så flott å se resultatet, og nå fastslå igjen at det er faktisk sant!!! JEG ER GRAVID!!

Samtidig er jeg super redd for a det denne gangen også skal gå galt!

Det verker i eggstokkene mine, som om mensen er rett rundt hjørnet. Men det skjer jo masse inni der. Er det noen med lignende symtomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det verker i mine eggstokker også. Jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren for 3 år siden og nå verker det mest i den andre eggstokken - så ejg er litt bekymret for at det skal bli et til svangerskap utenfor livmoren. Derfor godt å høre at andre også har litt ubehag der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også bruke den siste testen i dag, og den lyste fortsatt Gravid!! Juhuu!!

Og ja, har hatt lignende symptomer, verker litt på den ene siden.. og har litt menssmerter.. Men såvidt jeg har lest og hørt så er dette vanlig rundt denne tiden:-) Åhh, jeg håper tiden går fort framover og alt går bra så jeg kan fortelle det til familien.. Jeg er eneste uten barn så alle går og maser og hinter hele tiden.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, vet jo at det kanskje skal være litt sånn i starten. Vil jo at alt skal være bra. Har vært gravid uten for jeg også, og det er litt pussig, for det er den andre siden det verker mest. Men så kunne jeg sovet og spist hele dagen da. Så det er positivt. Gleder meg masse til å høre fra dere vidrere utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...