Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Ikke er det noen her inne lengre og nå går alt så tregt at det kanskje er på tide at jeg tar et hint og kommer meg til sengs jeg også...? Skal ha litt sånn turbodag i morgen så da får dere litt pause fra meg en liten stund.. Men ingen fare altså Attpåklatten; Er egentlig like lat, men noen dager er litt vel travle med tanke på den tidskontoordningen jeg har og ønsket om å rekke babysvømming, middagsbesøk etc og da blir det noen småstressede dager innimellom. "Trøsten" er imidlertid at jeg jo dermed får en lengre permisjon enn jeg ellers ville ha hatt da ;-) NATTA!!!!!! (...vekket jeg noen nå, eller ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå