Gå til innhold

Treigt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke er det noen her inne lengre og nå går alt så tregt at det kanskje er på tide at jeg tar et hint og kommer meg til sengs jeg også...?

 

Skal ha litt sånn turbodag i morgen så da får dere litt pause fra meg en liten stund..

 

Men ingen fare altså Attpåklatten;

Er egentlig like lat, men noen dager er litt vel travle med tanke på den tidskontoordningen jeg har og ønsket om å rekke babysvømming, middagsbesøk etc og da blir det noen småstressede dager innimellom. "Trøsten" er imidlertid at jeg jo dermed får en lengre permisjon enn jeg ellers ville ha hatt da ;-)

 

NATTA!!!!!! (...vekket jeg noen nå, eller ;-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...