Gå til innhold

Når hadde du sex første gang etter fødselen ??


gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

hmm... vår lille skatt er snart 2 mnd gammel, men vi har ikke hatt sex enda..

må innrømme at jeg gruer meg litt....

var det vondt første gang etter fødsel? vet at dette er individuelt men..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 uker etter.Nå er jentungen snart 2 mnd. Har ikke hatt sex så veldig ofte etter fødselen, for det gjør litt vondt i arrvevet der jeg ble sydd.. men jeg kjenner det går litt bedre for hver gang. Er på langt nær så godt som det var før, men jeg antar det går seg til med tiden. Jeg gruet meg mest til hvordan det ville kjennes å ha sex - både for meg og han - etter å ha presset ut en baby. Området så ganske krigsherjet ut, for å si det sånn.. var ikke redd for at det skulle gjøre vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov, trodde jeg var den eneste som ikke hadde hatt sex enda :-) Gruer meg ikke, men tror det kan være lurt å bruke glidemiddel.... Jeg synes det er vanskelig å få tid mellom all ammingen. Vår gutt er vanskelig å få til å sove. Så vi tripper litt rundt på tærne når vi endelig hat fått det til. Da er vi selvfølgelig veldig trøtte selv, så det blir mest soving.

Savner det en del. Noen måneder siden sist. Var så stor de siste 2 månedene av graviditeten at all bevegelse var et ork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en uke etter fødsel.. ble ikke sydd og hadde ikke noen smerter i det hele tatt.. alt akkurat som før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir 6 uker i morgen. Får vel prøve ut dette sexgreiene snart...

 

sist gang var det litt vondt. Ikke direkte smerter, mer ubehag. Måtte klippes da og ble sydd en del. Nå fikk jeg bare et par pyntesting. Gruer meg ikke. er bare å gå forsiktig frem og er sikkert ikke dumt med glidemiddel. Ta seg god tid, og for alldel, dersom det er ubehagelig er det ingen som sier at man MÅ fullføre den dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sex for no?

 

Ja, snuppa blir 6 uker i mårra, så nå har jeg ingen unnskyldning lengre (den derre renselses-ummskyldningen!)...kanskje han får seg no i løpet av helga? Gruer meg egentlig ikke...fikk kun 5 pyntesting denne gangen. Det var verre sist - sydde masse (aner ikke hvor mange sting!), men det var kke vondt første samleie...bare litt spent og nervøs.

 

Ta det rolig og forsiktig, så stopper du bare om det ikke kjennes ritkig ut =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hadde vi sex etter 7 1/2 uke, jeg fikk satt inn spiral og da burde all fare for ny graviditet være utelukket..Så vi holdt oss til det var tryggt..Best å være på den SIKKRE siden(har fått to ganske kjappe nå) så jeg trenger en pause.. Det føltes bra, men tror det blir enda bedre etter litt tid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...