Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Min får mme, 1 flaske til frokost og 1 til kvelds. Er 240 ml pr flaske. Blir dette for mye mme? Skulle jeg ha kuttet ut frokostflaska for eksempel? Spiser i brødskive og drikker litt vann til frokost, lunch og kvelds, vanlig middag til middag. Er da 2 flasker mme for mye?
*ulvemor* Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 spiser han grøt med mme i da? Har hørt at den totale mengden mme ikke bør overstige 600 ml i denne alderen.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 NEI, ingen grøt. Liker ikke det. Kun brødskive.
*ulvemor* Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 da trur jeg det er helt i ok melkemengde jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå