Jippi! Maibaby! Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei. Så innleggene dine om brudekjole. Skal du ha "stor, klassisk" brudekjole? Hva slags opplegg har dere tenkt dere i køben? Og hvilken ukedag skal dere gifte dere på? Er det norn andre dager enn fredag som er mulig? Vi skal jo ha et ganske "vanlig" bryllup (det blir bare lite og i køben...), men jeg har allikevel valgt en kjole som ikke er "brudekjole". Er det en mulighet for deg? Ellers så er det jo enormt mange brudekjolebutikker i køben, som er rimelige. Og om du gir beskjed på forhånd fikk jeg beskjed om at det ikke var noe problem å få de tilpasset på dagen...
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Jeg tror vi har opplegget rimelig klart. Ihvertfall hvordan vi ønsker å ha det! Jeg tror jeg har funnet en brudekjole: http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjoler.do (kjole nr LR-707) Vi skal gifte oss i Sjømannskirken. Skal ringe i morgen og avtale dato. Vi gifter oss mest sannsynlig lørdag 26 mai. De har vielser på onsdager og lørdager. Vi reiser til Køben på fredag, og flyr inn familie og forlovere på lørdag. Reiser til Sjømannskirken, deretter til Fotograf(har funnet en som tar litt artige bilder.. vi vil gjerne bli fotografert i selve byen. Med bygninger som bakgrunn). Deretter blir det middag på kvelden. Forhåpentligvis får tilgang til et lite lokale i en restaurant. Etter middagen blir det ut på byen for de som ønsker det:-) Brudebuketten bestiller jeg forresten i København. Henter den samme dag som vielsen. Hva slags opplegg har dere?
Jippi! Maibaby! Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Vielse på rådhuset på fredag, med middag på the paul i tivoli på kvelden. Har fått noen venner i køben til å finne fotograf og blomster... Skal ha ganske enkel bukett, da jeg skal ha en "kaffekjole" fra Tulip & Tatamo istedefor en vanlig brudekjole. Blir nok rimelig kjølig... København i desember kan være kaaaaldt... Men vi vil gjerne ha giftet oss før lille nurk kommer til verden. Vi kommer alle sammen til køben på torsdagen, skal bo på sas hotellet ved tivoli, og reiser hjem på søndag. Høres flott ut opplegget deres også. Utrolig fin kjole... Ser ut som om du har fått planlagt mye på kort tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå