Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hva skal dere med desemberbabyer gjøre i forhold til vinterdress og sko? Min skal IKKE i bhg, men bør vel ha alikevel?
Halloween-mamma Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjøpte dress i går på Reflex til 399. Hadde egentlig tenkt å kjøpe et annet merke som var dyrere, men det var butikkdamen som anbefalte meg denne.. med tanke på at gutten min (1 år i oktober) ikke skulle i barnehage denne vinteren så trengte jeg ikke en slik "superdress" mente hun. Sko vet jeg ikke enda. Må vente til han går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå