Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har en samboer som ikke er så opptatt av å ha sex... vi har ikke vært sammen lenger enn 2 år, og heller ikke i begynnelsen var det mye sex.. han tar aldri initiativ til det da, jeg må alltid ymte inn på, eller ta "for" meg,, har vel aldri avvist meg egentlig, hvis jeg har prøvd, men hvis jeg spør han rett ut, er d sjelden han sier ja... synes d er så rart,,, menn skal jo liksom alltid ha lyst.. vi er på en måte litt åpne om temaet, og det er ingen hemmelighet at jeg har mer lyst enn han,,, så litt spøk innimellom blir d jo.. han er rett og slett ikke "sånn" ikke klengente og klåete heller, som mange andre jeg har vært sammen m har vært... men, vi har ellers ett kjempe fint forhold... og vet han elsker meg... men er redd dette kan bli ett problem... vil jo ikke tvinge han til noe heller,,,,
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 samme greia her. vært sammen i 7 år nå, han tar nesten aldri initiativ til sex. Det har han aldri gjort, fra vi begynte i lag, da jeg var jomfru. Kan være frustrerende å kun ha sex 1-2 x i mnd, men jeg har nesten lært meg å leve med det. Men det er rart, siden "alle" gutta alltid fremstilles med en enorm sex-lyst. Så kommer tankene: Er det meg det er noe galt med? Er han homo? Er jeg ikke bra nok? Er han syk? Etc... Masse idiotiske tanker dukker opp, jeg tror egentlig at det bare er noe man må leve med i enkelte tilfeller. Har man ikke lyst så har man ikke lyst. Selv om jeg gjerne kunne hatt sex hver dag! =) Ønsker deg lykke til! Anonym - 6-
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Huff, jeg har også en sånn mann..... Synes det er veldig trist:-(
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Godt vi er flere.. Har akkurat det samme problemet, og har en liten frykt for at det kan bli ett problem. Jeg satte faktisk opp en liste over depositive egenskapene hans, og veide dem mot hans manglende appetitt på sex, og fant ut at jeg kunne leve med det.. Nå har vi vært gift og venter barn nummer 2 sammen. -Sex er fremdeles noe jeg "maser" litt om, men jeg forsøker heller å ta initiativet selv. -Det er sjelden han avviser meg, så selv om jeg av og til føler at det mangler noe, så foretrekker jeg det gode forholdet vi har fremfor tidligere kjærester der alt annet enn sex-livet har vært problematisk. Min eneste angst er at jeg i en av mine perioder med trang til oppmerksomhet og nærhet skal gjøre noe dumt.. -Jeg elsker mannen min og vet han elsker meg, så jeg vil ikke såre han!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg får ikke noe om jeg maser. Har prøvd alt.Trener og slanker meg tilbake til "normalen" 4 mnd etter fødsel nå. Shaver og smører og parfymerer. Skuffen full av lekkert undertøy. Bortkastede penger, hadde sex 1 gang denne mnd. En gang i mnd.? Og jeg tenker ikke på annet enn sex. Livskvaliteten er vekk. Jeg lan ikke ha det sånn. Nnoen som har hatt det sånn? Skriver med en hånd, og det er nesten umulig. Ingenting hjelper. Tenk så trist å bli gammnel og skulle se tilbake på et sexløst liv. gamla06
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 ... DET VAR GODT Å HØRE AT ANDRE HAR DET SÅNN OGSÅ. At jeg er ikke alene om det... det er sikkert et ganske normalt "Problem" men folk vil sikkert ikke si det til noen! det er sikkert derfor de fleste har svart med anonym! samme som meg! Men sexen tar seg sikkert opp igjen etterhvert... bare vent!!!=) så får vi napp.... hehe... tror ikke typen er homo ihvertfall... vi har jo fått ei nydelig datter så... jeg regner med at han vil ha meg=)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Jeg er i den andre enden, jeg vet at mannen min har lyst på mer sex, men jeg har rett og slett ikke lyst mer enn kanskje en gang i uka. Jeg synes ikke det er såååå utrolig godt (får orgasme av og til, men lettere alene!). Nyter andre deler av samlivet vårt mer enn det. Det er både vanskelig og trist å være i den andre enden og, for man vet at man ikke strekker til, og er redd for når ens kjære får nok og finner seg en annen som kan gi det han trenger.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Det var en ganske stor lettelse å lese hva dere andre skriver her inne. Jeg trodde at jeg var den eneste som opplevde å ha det slik. Jeg føler meg rett og slett utilstrekkelig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få samboeren min til å finne meg attraktiv nok til å få opp sexlysten. Eller er det slik at han bare ikke har noe lyst? jeg er litt redd han kommer til å gå til noen andre fordi jeg ikke har det som skal til for å få han opphisset! jeg synes dette er helt forferdelig fordi dette gjør meg veldig trist og ikke minst seksuelt frustrert!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Hei kjære kvinner! tilog med dama mi er litt redd for at jeg skal bli homo hehe, og jeg tror det er fordi mange er blitt homofil sånn plutselig dem siste årene. En litt frykt for å miste mannen sin i en sårbar periode som dere er i nå liksom. For kanskje mannen din er så tro og snill at han aldri ville kastet et blikk på en dame for å ikke såre deg,så blir jaggu det feil også.. da er`n HOMO *blæh* nei du.. ja åsså var det sex da.. hmm... vi har sex 1-2 ganger i uken og vi begge har sagt at vi har lyst på mer, men det blir liksom ikke helt sånn da. Jeg syntes det er best at hun tar intiativ jeg. kanskje fordi jeg har "brent" meg for mange ganger med at ho har sovna av kosen ho har fått isteden for å bli tent og jeg og teltet mitt blir liggende igjen lysvåken og meeeeget frustrert. Jeg ser ikke at dama mi gjør seg til for meg hvertfall, vi gutta er kanskje litt blinde på det område.. hvis dama mi hadde tatt intiativ til å pult 2 ganger daglig hver dag hele uken så hadde jeg blitt med, men jag hadde aldri tatt det intiativet, ikke fordi jeg ikke har lyst på ho eller sex, men skal ikke så mye til før dere gravide plutselig føler dere "brukt" å begynner å sippe og sparker mannen ut av senga (erfaring fra forrige svangerskap) derfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå