Twintipp og himmelblå Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Vi slår sammen 7 og 8 mnd. kontrollen vi.. Tydeligvis. Det samme skjedde i sommer, så på 8 mnd. har vi da vært på kun 6 kontroller vi da. Nå skal vi ikke før i slutten av denne mnd. da han er kun et par dager ifra og være 8 mnd. Og da setter hun oss vel opp neste mnd der igjen.. Trodde vi skulle være der hver mnd. jeg. Synes det er litt interresant og følge med på kurvene hans og kanskje spørre om det er noe jeg lurer på.. Skal spørre HS neste gang vi skal dir, om hvilke prosedyrer de har. Men, har dere vært på både 7 og 8 mnd kontroll??
Mamman til Fie Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Niks... ikke her heller! Var på 6 mnd. kontroll og neste er 9 mnd. Hadde heller ingen 4 mnd. kontroll.
*Kleopatra Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Her hopper vi fra 6 til 8mnds kontroll, altså ingen på 7mnd.
winneboo Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Har verken 7 eller 8 mnd kontroll vi da. Var på kontroll når hun var 6mnd å så ikke før hun var 9mnd. Å nå er hun 1år om noen dager å vi har fått time neste uke. Spurte hun kontordama om dette å hun sa at de hadde måtte kuttet ut masse kontroller fordi de ikke hadde tid til mer.
snuppelure 74 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke hver måned etter de er 6 mnd, da er det ca annenhver.... Men jeg er der hver måned og veier og måler da
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 jepp har hatt 7 mnd kontroll og skal ha 8 mnd og. Men tror det var fordi legen ikke var der på 6 mnd kontrollen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Her jeg bor slår de sammen 8 og 10 mnd kontrollen. Ingen 7 eller 11 mnd kontroll heller, så det blir altså 6, 9 og 12... Men hvis jeg vil, kan jeg gå nedom hs og veie, det er ikke noe problem (kontorsøster gjør det)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Vi var på 6mnd kontrollen da han var 7mnd å en uke vi da. Skal på 8/9mnd kontroll når han er 8,5mnd så kan nesten si at han er på kontroll når han er 7 og 8mnd da ja selv om det sikkert ikke var meninga. Var noe med vaksinene osv, måtte gå så og så lang tid i mellom osv.
hund&barn@fullrulle Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Samme her.. Føler ikke behov for å gå hver mnd heller jeg, men om det er noe kan jeg jo bare ringe eller stikke ned en tur så det er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå