#Bolle i ovnen# Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hvor mye skal en 7 ukers gammel baby ha til hvert måltid? Har kjøpt ferdig blanda å ha til pappan hvis det blir krise når ikke mamma er hjemme eller jeg skal ta meg en øl..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Ca 15% av kroppsvekten sin i løpet av ett døgn, så da må du nesten regne ut:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Noen spiser mer, andre mindre enn det som er standaren (15%). Gi babyen til h*n er mett og ikke vil ha mer. Man skal ikke prøve å få dem til å spise mer enn det de vil ha, og gi dem mindre enn det de vil ha ender opp med en sulten baby som bare gråter. Min spiste alt fra 70 ml til 120 ml da han var på den alderen der.
♥maxen min♥ Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Sitter m mme boksen her nå og bakpå står det 2-4 uker 80-150 ml pr måltid 6 ganger pr døgn 1-2 mnd 100-160 ml pr måltid 6-5 ganger pr døgn Ville nok ikke gitt bare det minste men lagt meg et sted i midten. De leier som regel å stoppe å spise når de er mette.
therese_23 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 dattra mi får erstatning...hun er nå 3,5 mnd og spiser ca 120ml 8 ganger i døgnet...da hun var like gammel spiste hun vell ca 80 ml...hver 2 time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå