Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Småen har fått en tann og nå er den andre på vei opp. Våkner mye på natten. I dag har han hatt ca. 7 bæsjebleier. Er det vanlig at de bæsjer mye når det kommer nye tenner? Han er i fin form ellers.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Det varierer visst veldig fra barn til barn. Min har fått helt forstoppelse stakkars, hans første tann er på vei opp nå. Men noen får diare, noen kaster opp, så det er ikke uvanlig at det virker inn på fordøyelsen virker det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå