Gå til innhold

Kor ofte skal ein sjå etter ein baby med feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målte feberen til guten vår før han sovna, for han virka litt varm. han hadde då 38,8 i feber. Har hatt heilt normal allmenntilstand i heile dag og ete godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig spørsmål, det der, du...

Det er jo viktig med søvn for å bli frisk også... Så lenge allmenntilstanden var god, tror jeg kanskje ikke jeg hadde vekket han noe ekstra. Men det kommer jo selvfølgelig ann på hvor ofte gutten din våkner i løpet av natten til vanlig, da... Min er jo våken hver 3 time, da hadde jeg bare sjekket formen hans da, tror jeg...

Skrevet

Han søv som regel gjennom natta utan å vakna. Var inne å kjente på han no å då virka det ikkje som om han var så varm. Han fekk andre omgang med trippelvaksina idag så det kan vera ein reaksjon på den.

Skal sjekka han no når eg legg meg, så kjem eg til å sjekka han eit par4 gongar i løpet av natta. Dersom han ikkje er varamre trur eg ikkje at eg kjem til å vekka han.

Skrevet

Synes bare det er litt skummelt å råde andre når det gjelder barnas helse... Tenk om jeg skulle si noe "feil", noen skulle følge rådet mitt, og det skulle gått fryktelig galt...

Men jeg synes det høres greit ut, sånn som du tenker å gjøre det. Feberen har sikkert sammenheng med vaksinen, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...