Gå til innhold

Planlegger dere damer hele bryllupet selv,eller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar kjæresten seg av noe også?

Jeg vil gjerne at han skal hjelpe til og ta egne avgjørelser, slik at ikke alt blir min drøm av ett bryllup liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi så langt har planlagt, har vi gjort sammen :o)

Skrevet

Jeg har gjort det meste til nå, men vi er enige om alt da.. Betiller ikke noe uten å vise han forskjellige forslag og sånt.. Men han skal hjelpe til mer da det nærmer seg..

Skrevet

hittil har jeg planlagt alt selv...ned til minste detalj....

ikke det at jeg har lyst å gjøre det alene...men ingen andre som ønsker å gjøre det sammen med meg....han er litt giddalaus..og svigers vil ikke vite av bryllupet nesten..og min mor er opptatt alltid

Skrevet

Er nok jeg som har tatt meg av det meste så langt. Mest fordi jeg har tid til å ringe rundt osv. Men konfererer selvsagt med min kjære før jeg bestiller da ( stort sett :0) ).

Skrevet

Har nok gjort 99 % selv så langt ja :o( Savner at han viser litt mer engasjement, men har forstått det sånn at det er ganske vanlig. Han kommer nok mer på banen når det nærmer seg. Det er vel egentlig et større savn at mamma ikke er mer interessert......

Skrevet

Jeg har nok planlagt mesteparten ja! Han har ordnet transport, overnatting til gjester som kommer langveis fra og var veldig engasjert ang ringene.Får god hjelp av min mor, og konfererer alltid med min bedre halvdel før noe avgjøres.

Tror han syntes det blir litt mye bryllupssnakk til tider :)

Skrevet

Jeg kommer med mine ideer og forslag som han har vært enig i .. Så jeg styrer litt selv , ja :) like greit så lenge vi er einge

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det er nok jeg som planlegger mest, men min samboer er med i planleggingen han også. Han får sine ting han skal ordne med (som musikken, brudesuiten, serveringshjelp osv...)

Det er vel stort sett jeg som bestemmer, men aldri uten godkjenning fra sambo. Dette skal være en dag for oss to og derfor synes jeg det er viktig at begge tar del i planleggingen og gjør hver sine oppgaver. På den måten blir ingen overkjørt og ingen kan komme etterpå og klage på ting som er gjort.

Skrevet

Artig å lese svarene her...

Jeg driver med sanger og taler, skriver på oppdrag, så jeg har mye med brudepar å gjøre. Og det er HELT tydelig at det er jentene som planlegger mest på dette feltet også.

Bruden kommer gjerne med sin bestilling opptil et år i forveien, mens brudgommen synes en uke er GOD tid. Jeg har også hatt brudgommer som har ringt fortvilet dagen før, fordi de hadde "glemt" (fortrengt?) at de skulle holde tale...

Skrevet

Her har vi samarbeidet ganske godt. Men er nok jeg som har kommet med mest ideer som så har blitt godkjent av han :)

Han har ordnet med papirer fra folkeregisteret, dress til seg selv, ringt presten med salmer og marsjer (Bestemte det sammen da).

Ellers så har jeg fixa det meste andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...