Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Er nå i uke 21, og trodde jeg hadde sluppet unna uten noen plager. Men de siste dagene har alt vært helt dritt!! Jeg lager de verste historiene i hodet mitt, og tenker på de fæleste ting; Sambo er utro, beibien dør og andre tragiske ting. Jeg vet jo innerst inne at det bare er jeg som er helt ute for tiden, men det hjelper liksom ikke... I tillegg er samboeren min bortreist med jobben, og jeg har nettopp flyttet til et nytt sted hvor jeg ikke kjenner noen. Pluss at jeg er sykemeldt, så jeg sitter alene hele dagen! Kjedelig...
Frk. Sol Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hehe.. Er så godt å høre at det er flere som lager sine egne historier her! Har tenkt på alle de fæle tingene du sier pluss et uttall som jeg blir direkte flau over i ettertid. Samboeren begynner å bli sliten i hode nå, siden jeg har hatt det sånn hele tiden. Er nå 32 uker på vei, og vi er like leie dette humøret begge to! Jeg klarte å grine fordi min kjære ikke slutta å snorke på natta. Jeg vekkte han med en påstand om at han bare gjorde dette for at jeg ikke skulle sove godt. I tillegg har jeg sippa til min svigerfar fordi jeg kjøpte feil støvsugerposer. Har et bra forhold til min svigerfamilie, men det får da være grenser. Han visste ikke helt hva han skulle si stakkar. Men humøret pleier å bli bedre bare jeg får sovet litt. Jeg er også bare hjemme på dagene nå pga. bekkenløsning, og har merka at fantasien bare blir villere og villere. Er vandt til å ha masse folk rundt meg hele tiden..
mamma til 3:) Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Gråter hele tiden jeg!!! Om jeg ser en baby, leser om en, hører en:p uff.. må le av meg selv!!! hehe;) Var på helsekosten m typen, han skulle ha noe tilskudd til treningen... Ho dama prata om alt som var viktig for han å få i seg mens han trener.. Omega fettsyrer er bra og særlig for deg sa hun og så på meg! Dobbel dose i 3mnd og huden din er helt ren... Jeg er gravid klarte jeg å presse frem med stemma helt i brast!!
flashdancepants Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Off, føler med dere og det er var 'fint' å se at det er flere, skjønner ikke hva som går av meg om dagen. Er på tur med kjæresten og masse mennesker, men føler meg helt utafor og tenker kjipe og tragiske ting hele tiden. Har ikke lyst til å være sosial og innbilder meg at alle syns jeg er fæl og kjedelig - ingen her vet at jeg er gravid og her er det drikking og fest over en lav sko. Føler meg som en døll festbrems som bare vil være på hotellrommet og grine. I sta fikk jeg feil mat på en resturant og ble så satt ut av det at jeg bare måtte gå fra alle sammen og grine...igjen. Stakkars kjæreste forstår ikke helt greia selv om jeg prøver å forklare. De andre må jo tro jeg er en idiot! Bare et lite sukk fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå