Gå til innhold

Da må man vel se litt på Grey`s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakkes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av noen temaer som ble tatt opp der idag!

Skrevet

Ja. jøss. Skjønner jeg har valgt feil bransje for det er tydeligvis i helsevesenet all action er ;-)

Skrevet

Jeg har nå vært på sykehus noen ganger,2 fødsler +2 operasjoner.

Men aldri om jeg har sett så mange pene ansatte som på Grey`s.

Skrevet

Jepp, dr. Dream har holdt seg laaaangt unna mine keisersnitt også ;-)

Skrevet

He he, fikk meg til å tenke på en episode når jeg gikk gravid (ca 6 1/2 mnd på vei og stooor og ikke spesielt lekker:-). Var på et sykehus i Drammen og besøkte noen som hadde født 10 uker for tidlig. Oppe på avdelingen, etter en times tid, kommer bare den lekreste barnelegen inn, jeg fikk sikkert litt høyt blodtrykk akkurat da;-) Nuvel, etter en stund måtte jeg på toalettet, og denne legen fikk det med seg. Han sa "jeg kan følge deg ut dit, for jeg skal den veien". Ok tenkte jeg, det var pent gjort. Så ble vi stående en god stund foran toalettdøren og prate om svangerskap, for tidlig fødsel etc. Hun jeg besøkte er ganske ung, datteren til min brors kjæreste(!!). Legen var bare hyggelig han og ga meg kompliment for at jeg var "tanten" hennes og gravid og greier....rødme rødme.... På veien hjem kommer det fra sambo: "Du, si meg en ting, var det lang vei til det toalettet eller?" "Sjalu eller?" sa jeg og lo......Og det viste seg, i min daværende situasjon, stor som en elefant, ikke spesielt lekker nei, men alikevel, i min kjæres øyne - HANS kvinne!!! Søtt ja! Altså han er ikke en sånn syk sjalusi fyr!!! He he, vi måtte le litt begge to da:-)

Skrevet

Godt å høre!!! Synes det er bare hyggelig med litt sjalusi. Gutta skal ha litt sånn revir-følelse overfor oss, uansett hvor håpløs vi selv føler oss ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...