Gå til innhold

Dere som ammer babyer m tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

går dette greit, blir dere ofte bitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min beit en liten periode.Nå har han sluttet med det heldigvis.

Skrevet

har ikke bitt en eneste gang... og hun er 11 mnd nå.

Skrevet

Her har snuppa fått 6 tenner på 6 uker og ja, her bites det i perioder men synes allikevel det går greit å amme.

Skrevet

min har hatt tenner i tre mnd, men jeg har kun blitt bitt en gang. da sa jeg høyt "nei", og tok han vekk fra puppen. vet ikke om det var derfor det ble med den ene gangen...

Skrevet

Så bra! Tror han kommer til å få tenner snart for han klør så vanvittig stakars og sikler som bare det, har begynt m litt dentinox etter anbefaling av helsestasjon. Får ikke hver dag da, men når det er værst!

Skrevet

Hun har aldri bitt på de 2 mnd hun har hatt tenner, men beit litt før de kom! Da skvatt jeg så fælt hver gang, og hun ble skremt av det, så jeg tror hun skjønte at det ikke var så kos..!

Skrevet

Hei! Gutten min har 8 tenner nå, og bitinga har vært litt sånn i rykk og napp. Ikke behagelig, men går greit å amme. I går klarte han å bite hull på da, to ganger, men har ikke bitt meg så hardt igjen etterpå heldigvis.

Skrevet

Lukas beit en stund da han fikk de 2 nederste tennen,men nå er det slutt på det:O)

Skrevet

Gutten min beit meg til blods ett par ganger i begynnelsen... men gjør det ikke lenger heldigvis. Han er 8 1/2 mnd.

Skrevet

Her var det litt biting da det to først nede kom. Vært veldig bra lenge, men i dag bet hun til to ganger. Har nå snart fire utvokste tenner oppe og to hele og to som har kommet litt opp nede. Åpner ikke alltid munnen godt når hun suger om natten og da kjennes det ut som hun biter rundt brystvorten mens hun suger. (Dette er spseislt på det høyre brystet.) Det er skikkelig vondt, og etterpå ser jeg tydelig avtrykk etter tennene i overkjeven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...