Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 jeg kjøper to nye smokker hver uke, og kaster de andre.. er jeg litt hysterisk kanskje?
Mina06+Mats09 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bytter en gang i mnd... Tror nok ikke man trenger å bytte mer enn det..
mjk Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 leste på en bruksanvisning at man skulle skifte ut smokken hver måned....jeg har brukt dem lengre enn det altså:-)
Hilde85 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 ehh... ja... hehehe.... Jeg har hørt at man skal bytte smokk 1 gang i måneden... Bare kok de hver dag!
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Trenger vell ikke å koke dem hver dag- jeg koker dem bare når de er nye-men så er tuppa mi straks 11 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 bytte ut flaskesmokkende mener dere?
Muffinsmamma Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bruker de en måned og vel så det. Tror de kan brukes lengre, men da må man passe på at de er hele, uten riper osv. Like greit å bytte ein gang i måneden. men vi har sluttet å koke de. Bare før første gangs bruk. Vi skyller den i vann om vi har mistet den i bakken eller på gulvet. Gutten er 4 mnd og tygger på alt mulig uansett..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Jenta mi er 3 mnd, og jeg har ikke byttet ut hennes enda. Sjekker dem før hver gang hun får dem for å se at de er hele og uten skader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå