Gå til innhold

Dere som skal føde rundt 7. oktober...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? Er jo bare noen få dager igjen til termin nå. Jeg har i alle fall ikke følelsen av å skulle føde med det første. Synes ikke jeg merker noen særlig forandring, det eneste er at jeg innimellom kjenner litt "mensvondt" i ryggen, ev. magen, som ikke har vært der før. Har heller ikke så mye kynnere, sjøl om magen er ganske hard, særlig om natta - men det gjør ikke vondt.

Er uansett spent, siden jeg ikke har født før (har et barn fra før, men hun ble tatt med hastekeisersnitt i uke 34), så alt er veldig nytt og ukjent! Men jeg gleder meg veldig, og begynner å bli klar, siden magen nå begynner å bli nokså i veien. Tungt å reise seg, litt styrete i senga om natta, masse doturer og snuing fra høyre til venstre side nokså ofte. Ellers må jeg si at jeg har hatt et veldig ukomplisert svangerskap denne gangen. Har vært i fin form hele tida, og ikke spesielt sliten, så jeg vet jeg er heldig.

I morgen er det ny time hos legen, og jeg frykter at det ikke blir den siste... Vel, jeg får bare være tålmodig! Tror det blir overtid.

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...