Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei jeg holder på å tørne galen................. Har sluttet å røyke, uff dette var verre enn jeg trodde.. noen som har noen gode tips?
linneagudmundson Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 BRAvo!!! Du kommer vara så lycklig när du ser bebin din, alldeles frisk och rosa! Du är ju jätteduktig, och jag lovar dig - om JAG kan sluta så kan ALLA... jag har rökt (oavbrutet:) sen jag var tretton och nu är jag 25. när jag blev gravid så snusade jag dessutom (!) och det är nästan 10 ggr så mycket nikotin i en enda snus som i en enda cigarett. suck. det var ett helvete, jag tyckte att livet blev helt grått och meningslöst och jag var så sint på allt och alla och mig själv att jag inte visste var jag skulle ta vägen. efter fyra dagar ska nikotinet vara ute ur kroppen, bra att veta att det trots allt bara är i huvudet... själv trappade jag ner under ca två veckor. låtsades att jag just hade rökt (!) och på så vis klarar man en liten stund till och en till och en till. men sen kändes det viktigt att inte känna mig misslyckad om jag rökte ändå. slängde de ofta efter halva eller bara några bloss på slutet. det viktigaste var att inte känna mig hemskt om jag gjorde det, att inte känna mig Tvungen och tvingad utifrån. och nu sitter jag här några månader senare (6) och minns inte vad det var som var så himla viktigt och trevligt med att röka. det trodde jag aldrig aldrig att jag skulle undra, så jag lovar att det går, och helt plötsligt är det så jäääkla skönt och man är så otroligt att man är fri liksom. lykka till och skriv här hur det går så att vi kan uppmuntra dig! ps. unna dig allt annat du vill ha!
gosnut Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Du er så flink så flink!! Jeg har vært røykfri i over 6 uker!! Humøret mitt var ikke akkurat utrolig muntert i begynnelsen... Jeg lover deg at det blir bedre etter hvert!! Vet det sikkert er mager trøst når det står på, men... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå