aprilbaby2007 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 så har jeg 6 mnd igjen. Er det flere som har det slik?
ks23 med William og Lucas Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hmm nei...Er kjempe happy jeg...Men det kan vel fort endre seg bare jeg blir større..Går jo med to også så denne kulen kommer vel fort.... Når i april har du termin dah???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes i grunn det å gå gravid er oppskrytt! Jeg er selvfølgelig glad for at jeg har blitt det, men ventetiden er laaaang og det er så mye "vondter" at jeg blir sprø! Jeg gleder meg til det er over, og jeg holder premien i armene mine:-))
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er nå 6 mnd på vei, og er absolutt ikke lei. Skulle gjerne sluppet denne bekkenløsninga jeg er plaget med, men syns ellers det er koselig å være gravid. Vet ikke hvordan jeg føler det om et par mnd, men foreløpig er det mest kos syns jeg
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 jeg er 5 mnd på vei... og absolut ikke lei Føler egentlig ikke at jeg har fått vært sånn veldig gravid enda! Så jeg gleder meg til å bli "mer" gravid;)
WhoMe? Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Ja! Har også termin i april, og er møkk lei allerede. Trøtthet, kvalme, spying og doturer i n'te grad tar på. Ser ikke lyst på de neste seks månedene nei...
snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er heller ikke lei;) Synst alt er fantastisk:) Får mye oppmerksomhet, og folk har alltid noe å snakke om når de er rundt meg;) hihi Går å gleder meg til babyen kommer ut, å tror faktsik at 6 mnd er litt for kort tid til å få alt klart... men skal vel rekke å få alt klart;) Er jo selvfølgelig litt vondt her og der, men utrolig hva jeg godtar når det er babyen som står bak;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå