Gå til innhold

Trøtt og lei av å gå gravid allerede

Anbefalte innlegg

Skrevet

så har jeg 6 mnd igjen. Er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm nei...Er kjempe happy jeg...Men det kan vel fort endre seg bare jeg blir større..Går jo med to også så denne kulen kommer vel fort.... Når i april har du termin dah???

Skrevet

Jeg synes i grunn det å gå gravid er oppskrytt! Jeg er selvfølgelig glad for at jeg har blitt det, men ventetiden er laaaang og det er så mye "vondter" at jeg blir sprø! Jeg gleder meg til det er over, og jeg holder premien i armene mine:-))

Skrevet

Jeg er nå 6 mnd på vei, og er absolutt ikke lei. Skulle gjerne sluppet denne bekkenløsninga jeg er plaget med, men syns ellers det er koselig å være gravid.

Vet ikke hvordan jeg føler det om et par mnd, men foreløpig er det mest kos syns jeg :)

Skrevet

jeg er 5 mnd på vei... og absolut ikke lei ;) Føler egentlig ikke at jeg har fått vært sånn veldig gravid enda! Så jeg gleder meg til å bli "mer" gravid;)

Skrevet

Ja! Har også termin i april, og er møkk lei allerede. Trøtthet, kvalme, spying og doturer i n'te grad tar på. Ser ikke lyst på de neste seks månedene nei...

Skrevet

Jeg er heller ikke lei;) Synst alt er fantastisk:) Får mye oppmerksomhet, og folk har alltid noe å snakke om når de er rundt meg;) hihi

Går å gleder meg til babyen kommer ut, å tror faktsik at 6 mnd er litt for kort tid til å få alt klart... ;) men skal vel rekke å få alt klart;)

Er jo selvfølgelig litt vondt her og der, men utrolig hva jeg godtar når det er babyen som står bak;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...