*ale* Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Feber og snørrete og hoster. Sikkert etter sydenturen. Også er han kjemperød og litt hoven på ene siden av pungen.. så ikke godt ut!!! Lurer på om det er hud irritasjon, siden vi har brukt en del vaskeservietter på ham i syden... Har sausa ham inn med zink, så får jeg se i morra,,, Kan så lite om ..gutte stell... liksom.. Ringer legen i morra hvis det ikke har gått ned/ vekk. Noen andre som har opplevd det?
Mulle :) Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Vask med vann og ta på stellekrem, Bør gjentas i ett par dager så skal du se snurrebassen er bra igjen... Funker hvertfall på gutten min
Mulle :) Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 og tørk godt, kanskje lufttørke også hvis det lar seg gjøre
*ale* Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 Takktakk. Lufttørker så godt vi kan., men han har feber og det er kaldt. Får prøve føneren kanskje,. Ser så vondt ut!!!! Møkkavaskeservietter!!! Han er så innsausa i salve nå at jeg blir nok aldri å få ham ren igjen ...hehe.. men tror han syntes det var kjølig og godt, lo når jeg smurte ham...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå