Eilie, med 3 små:) Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Gikk inn på denne siden og nesten alle innlegg var om hvor mye foreldrene deres maser og bryr seg.. Ble litt deppa faktisk. Vi har foreldrene våre i samme by (untatt pappa, som bor på den andre siden av jordkloden) , men våre barn har ikke mye kontakt med foreldrene våre i det hele tatt.. De er overhodet ikke interessert i våre barn.. Utenom når vi møter de... Svigermor bor sammen med datteren sin og hennes tre barn. Så da har hun ikke tid til noe annet/andre. Svigerfar, tja vet ikke hvordan jeg skal forklare han, men ikke noe bestefarsemne ihvertfall!!! Og mamma har ikke så mye tid og mener på at man blir bundet av å få tre barn.. For hun var alene med meg og mine to brødre, så da skal vel ikke jeg få så mye hjelp heller?! Min pappa hilser på barna mine først og sender mannen min og meg ut, når han er på besøk, så der klager jeg ikke.. Men jeg vokste opp med en farmor, som var verdens snilleste og bodde 150 mil fra der jeg vokste opp. Og en mormor og morfar som er/var alkoholikere.. Min mann hadde verdens beste mormor og morfar! Der lærte han mye.. og det var den beste tiden han hadde.Og jeg ønsker at barna våre skal ha gode minner, med besteforeldre som har tid og lyst til å være sammen med dem. Kanskje noen av de masete foreldre/svigerforeldre deres har litt å gi til barna våres? He he Vi synes det er trist for barna våre og jeg vurdere nesten å sette inn en annonse i avisen "BESTEFORELDRE SØKES"
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Du kan få mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har selv vurdert annonse med overskrift "Besteforeldre søkes": Mine barn har dessverre ikke kontakt med besteforeldre i hverdagen. Mine foreldre bor 200 mil unna, og er superbesteforeldre de 2-5 gangene vi sees i året. Når min mor kommer overtar hun hele husholdet og passer jentene våre mye. Mine svigerforeldre har bare øyne for sine andre 4 barnebarn. De ser knapt barna våre, selv om de bare bor 5-6 km unna. Dette sårer meg mye. Jeg føler oss tilsidesatt. Jeg kan godt leve uten svigers, men mine barn lider pga av manglende familie her vi bor. Jeg ønsker meg besteforeldre som er en mellomting mellom svigers og mine egne foreldre. Besteforeldre som bryr seg, har tid til barnebarn og som ikke bor langt unna eller er fraværende etc. Slik jeg selv vokse opp med farmor som alltid hadde et ledig fang til tross for at hun hadde 25 barnebarn.... Jeg signerer med anonym siden jeg har begge mine svigerinner her inne.... feigt...kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå