moderen Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Har jeg liksom vært borte i en uke, åsså er layouten helt ny når jeg får låne en pc for å logge meg på en tur... Når jeg en gang får rota meg til å kjøpe ny pc - hva har skjedd daa?? Eeeh... kan ta tid, ser det ut til - ikke så lett å få kjøpt sånt når man "bor" på nyfødtintensiv... Kanskje jeg skal hive meg rundt og handle på nettet nå når jeg har sjansen!!??
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Her skvaldrer vi i vei som vanlig. Men hvordan går det med dere???!!! Begynner dere å se enden på sykehusoppholdet eller må dere være der helt til den egentlige termindato? Håper alt står bra til med både stor og liten! Stor klem fra
moderen Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jo, det går bedre og bedre... Karl Teodor spiser litt selv, og puster nå helt uten hjelp... Så når han klarer å regulere temperaturen, og spise alt han skal uten sonde, så reiser vi hjem. Når??? Umulig å si - det kan ta fra 1 til 5-6 uker, det. Han er ikke så liten lenger - over 2400 g, men er man umoden, så er man. 36 svangerskapsuker i dag, og 6 uker gammel fra fødsel i morgen...
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Så godt å høre at det går fremover. Sikkert greit å skynde seg langsomt ;-) Tenker dere er lei sykehus og resten av ungeflokken sikkert veldig ivrig på å få både lillebror og mamma hjem igjen, men samtidig er det jo godt å være der hvor man kan få den beste hjelpen. Fødte selv i uke 34 i april. Og nå på 5 mnd kontroll i september var tulla vår den største av hele gjengen i barselgruppen vår! Tenk, lille snuppa som var desidert minst på første treff ;-)) Tenker Karl Teodor snart får taket på den spisinga av seg selv han også og da blir alt så veldig mye enklere. Stor nattaklem til dere begge
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Så fint at alt går riktig vei, med lille nå lit store Karl Teodor. Tiden går så fort, tenk at han nå allerede er 6 uker gammel.... Tenker det blir fint og komme hjem jeg... Men enig med lillegumman :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå