trebarnsmamma? Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Vi fikk en liten gutt i slutten av juni. De begynte å ringe oss da jeg var ca 6 måneder på vei, tilfeldig??? NEPPE! Vi støttet de da i håp om å få være i fred. Etter det har de ringt opp igjen jevnlig. Vi har reservert oss mot å stå på deres lister for over 3 måneder siden. Mamma og pappa mistet sitt første barn og jeg ORKER IKKE å bli minnet på faren ved krybbedød hele tiden nå som vi har fått vår første lille selv. Vi har støttet de en gang, hva mer vil de med oss? De to siste ukene har de ringt 1-2 ganger HVER DAG! Vi kjenner igjen nummeret nå og tar ikke telefonen av den grunn - antagelig derfor de prøver igjen og igjen, men snakk om terror!!! Dette går over alle grenser!
blond Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ville sagt til dem at hvis de ringte en gang til så hadde jeg meldt dem til politiet. Det er rett og slett uakseptabelt at de ringer på denne måten!
PrinsesseSjefen Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke tilfeldig nei.... De har "bare" ringt oss tre ganger, men hver gang var det da vi hadde en nyfødt baby i huset... Lurer på om de leser fødselsannonser i avisene, for sist presterte de å si gratulerer med jente nummer tre.... Da ble jeg forbannet og hadde nesten lyst å si at de hadde f**** ikke noe med hva jeg fikk, men jeg la bare hardt på røret. Synd at de gjør det på denne måten, for jeg hadde kanskje støttet de (utenom over telefon, støtter ALDRI noe per tlf) om de ikke gikk frem på den måten. Det er veldig mange jeg kjenner som har blitt ringt like etter de fødte (har faktisk ikke hørt om noen som har blitt ringt mens de var gravide). Jeg synes at hvis de ringer igjen kan du true de med politiet, kanskje det er det som skal til for at de slutter å gjøre det på den måten.... lykke til i "kampen", og lykke til som foreldre ikke minst!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Først og fremst, gratulerer med den lille Jeg har heller ikke hørt om noen som har blitt oppringt i svangerskapet nei. De ringte oss også. Da hadde vi akkurat kommet hjem fra en hjerteoperasjon på sønnen min. Så sier de ting som "man kan jo aldri vite osv osv" Jo, det er sant, man kan aldri det sa jeg. Men jeg sa som sant var, att jeg har vondt av de som miste barna sine i krybbedød, men jeg kan kun tenke på min unge og ikke være lei meg hele tiden for alle andres barn. Jeg velger å støtte FFHB og ser helst att dere aldri tar kontakt med oss igjenn. Jeg hørte heller aldri noe mer jeg altså, så det kan vel kanskje hende man må "ta de litt på sengen" innimellom? Uansett, så syns jeg de lager seg fryktelig mye negativ omtale om seg selv da! Nei, lykke til som mor og ikke la de krype under huden på deg! :
Dailis Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Vi ringte foreningen og sa at vi politianmeldte ved neste oppringning, for de var direkte ufine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå