Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Er det ved 6-7 mnd- alder? Fra når kan man begynne med høystol?
MintCondition Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Noen mener man ikke skal sette de opp i høystol eller annet sted før de kan å sette seg opp selv, andre mener at så lenge de sitter stødig alene (selv om de blir satt opp), så kan de sitte i stol i kortere perioder. Vi gikk for det siste Guro var 6 mnd da hun begynte å sitte i høystol, hun er sterk da, og sank ikke sammen liksom. Hun satte seg opp selv da hun var litt over 7 mnd.
Mulle :) Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ja jeg mener samme som marthe-mor... De klarer gjerne sitte i høystol i en liten periode.. Da du gjerne gir mat..
Dano Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 eldste satt seg opp i vogna da hun var 5,5 mnd og fikk sitte i høystolen da med pute bak ryggen. Nå setter jeg minsten i høystolen med dyne rundt mens vi spiser middag, (for å få spist i fred) ellers hyler han hele måltidet,:-( MEn han sitter der max 10 minutter da.
Livmor Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Vi satte gutten vår i stol i korte perioder da han var ca 7 mnd. Skulle vi ha ventet til han hadde satt seg opp selv hadde han ikke fått sitte enda. Han er 11,5 mnd...... En skikkelig treiging, men sitte DET kan han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå