Gå til innhold

Litt små irritert!


Desember eller januarmamma:)

Anbefalte innlegg

Eg er litt små irritert. Skal ikkje mykje før eg blir sint. Det går mest ut over den stakkars kjæresten min, men gutten min på tre merker nok sikkert også at strikken ikkje er så tøyeleg lenger. Uff. Får så dårleg samvittighet. Nokre andre som har det sånn??

 

Var kjempe frisk i forrige svangerskap. Jobba heile tida. No er eg litt småkvalm, vondt i brysta og er vanvittig trøtt heile tida. Eg pleier alltid å ha mykje energi i min travle jobb, men no blir det mange gjesp iløpet av dagen. Er uansett overlykkeleg over at eg er gravid igjen. Hadde ein spontan abort i juli. Dermed blei det ikkje februarbarn, men kanskje junibarn. Håper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en dag forrige uke hvor jeg merket at jeg hadde unødvendig høyt irritasjonsnivå. Jeg la meg tidlig den kvelden (kl halv 8!) sammen med veslejanta og sov i 12 timer. Det hjalp!!

 

Nå merker jeg fremdeles at jeg lett bli vippet av pinnen. Slo meg bittelitt i går når jeg skulle gå ut av bilen og begynte å strigråte av den grunn...tullete :) Men søvn hjelper godt på humøret merker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...