augustua Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Poden på 4 måneder hylskriker når pappaen skal legge han om kvelden. Er skikkelig utrøstelig før jeg kommer og tar over. Jeg er på kurs en kveld i uken, så det er viktig at dette løser seg både for pappaen og gutten sin skyld. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 slik var vår lille gutt også... men vi lot han bare få skrike. det gikk tre kvelder, og så var pappa like bra. jeg vet det er fælt å høre han skrike, når du vet at alt han trenger er bare deg..men du gjør bare vondt verre ved å komme og "ta over". la pappa stå for leggingen tre kvelder på rad.. gjerne et par kvelder ekstra hvis det lar seg gjøre... gråter han kan pappa gå ut av rommet, men komme tilbake etter fem minutter.. det er veldig viktig at DU ikke kommer. jeg sier ikke at det er oppskriften for alle..men det fungerte veldig fint for oss. det gjelder å ha is i magen, og tåle å høre at lillegutt er litt trist og lei..
augustua Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for svaret, skal prøve dette. Det beste er vel om jeg rømmer huset
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 sannsynligvis.. så slipper du å bli fristet til å bare roe han littegrann,før pappa tar over igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå