Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tok det før deres babyer begynte å spise en vanlig porsjon grøt? føler jeg "introduserer" og "introduserer" i det evinnelige..... Gutten er 5 1/2 mnd og er ikke sånn superinteressert i den grøten, skal jeg bare fortsette å prøve med ei teskje eller to hver kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje skifte grøt merke? Vi har sikkert ti typer i skapet. bytter på det så ikke babyen blir lei.

Skrevet

Enig med Ella Bella, prøv noen andre typer. Vi har også mange forskjellige typer i skapet. :o)

Du kan fint bruke 6 mnd grøt nå.

Du kan også prøve og blande i litt fruktmos, det pleier og være veldig populært. :o)

Skrevet

Snuppa likte maisgrøt umiddelbart da jeg introduserte denne for henne. Hun satt og gapte etter mer. Etter et par ukers tid, var det helt stopp! Hun nektet å spise, og ville kun ha pupp. Jeg byttet da grøt til Hipp sin hvete med vanilje. Denne falt i smak, og etter en måneds tid med prøvesmaking er vi nå oppe i full porsjon.

Skrevet

Gytten min har fått grøt fra han var 5 mnd ,er nå sju og får grøt morgen og kveld.Men ikke så store posjoner.Ca 100 ml væske som regel.Men det har tatt tid-Han vilhelst bare ha pupp enda han.Og vi har prøvd maaaange forskjellige typer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...