Muffy Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 hvor lang tid tok det før deres babyer begynte å spise en vanlig porsjon grøt? føler jeg "introduserer" og "introduserer" i det evinnelige..... Gutten er 5 1/2 mnd og er ikke sånn superinteressert i den grøten, skal jeg bare fortsette å prøve med ei teskje eller to hver kveld?
Ella Bella Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje skifte grøt merke? Vi har sikkert ti typer i skapet. bytter på det så ikke babyen blir lei.
Medium fikk guttebass Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Enig med Ella Bella, prøv noen andre typer. Vi har også mange forskjellige typer i skapet. ) Du kan fint bruke 6 mnd grøt nå. Du kan også prøve og blande i litt fruktmos, det pleier og være veldig populært. )
Tigergutt Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Snuppa likte maisgrøt umiddelbart da jeg introduserte denne for henne. Hun satt og gapte etter mer. Etter et par ukers tid, var det helt stopp! Hun nektet å spise, og ville kun ha pupp. Jeg byttet da grøt til Hipp sin hvete med vanilje. Denne falt i smak, og etter en måneds tid med prøvesmaking er vi nå oppe i full porsjon.
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Gytten min har fått grøt fra han var 5 mnd ,er nå sju og får grøt morgen og kveld.Men ikke så store posjoner.Ca 100 ml væske som regel.Men det har tatt tid-Han vilhelst bare ha pupp enda han.Og vi har prøvd maaaange forskjellige typer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå