Zupermam Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 hvor gml bør babyer være før de kan sitte/ligge i en vippestol tror dere? Sånn ryggmessig sett liksom...
Amabolla Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jenta mi er en måned og ligger i vippestol. Hvis du har en vippestol som kan brettes ned i liggestilling så går det vel bra. De skal ikke sitte for lenge før de kan sitte på egenhånd.
Zupermam Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 han blir en måned nå til helga, men vippestolen kan ikke legges helt ned , men nesten da... han ligger der en liten stund iallefall, da kan han være med meg rundt i leiligheten og blir ikke så utålmodig om jeg legger han fra meg.
Amabolla Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 De kan jo fint sitteligge litt- tror det er 30 min som går-men skal ikke si det for sikkert. det går nok heilt fint:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 sa lenge du ikke har varmekabler i gulvet er det bedre for barnets ryggmuskler a ligge pa gulvet. vil du ikke bruke gulvet er det like greit med vugge eller kurv. nar de begynner a rulle trenger de a trene, da er de vel store nok til a sitte der, men det er jo veldig passifiserende for dem. en fin slynge er absolutt en god invistering, om du vil ha babyen va gulvet. det var litt pa siden av sporsmalet ditt, men hvorfor bruke vippestol, nar det kan vere skadelig for ryggen til de sma? vi klarte oss helt fint uten!
tullejenta Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Har brukt den nesten fra han var født, og han var prematur. har hatt kolikk og det var eneste plassen han roa, seg. til og med når bæring ikke hjalp han liker bedre å være litt oppreist, nysjerrig, tror jeg. kan ikke være mer skadelig en bilsete, og det må jo være bedre enn at de griner. men, selvsagt alt med måte føler du det er bra, så er det sikkert det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå