Tiggywinkle Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, hei. Da beveger jeg meg over til dere. Vi er endelig i havn. Etter et langt svangerskap med opp- og nedturer. Veldig dårlige nakkefoldsvar, god morkakeprøve - men hele tiden likevel redsel for noe galt. Lørdag kom veslejenta vår med rekordfart, hun er vakker (selvsagt) og frisk og fin. Opplever akkurat nå en enorm lettelse og er så glad for at vi er i havn. Fødselen ble en flott opplevelse - og nå bare koser vi oss. Håper på litt tid her inne og muligheten til å bli med på treff også:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Velkommen skal du være. Gratulerer med veslejenta! Det er godt alt gikk bra.
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer så masse med den lille prinsessen!!!! Så bra at alt gikk godt! Velkommen skal du også være her inne. Men vi lar deg få slappe av og nyte noen barselsdager før vi forlanger at du melder deg daglig da ;-)
ettbarnsmammaen Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, og velkommen hit! Er det din første også? Gratulerer! Så fint at det gikk bra. Jeg fikk en tulle i januar. Fikk etter trippeltesten beskjed om at det var forhøyet risiko for Downs syndrom i forhold til alderen. Husker godt de ukene med redsel for at noe skulle være galt. Tok fostervannsprøve som heldigvis utelukket kromosomfeil. Men likevel blir man jo gående der med litt angst for at ikke alt skal være i orden.... Fantastisk da barnet kom og alt var bra, ikke sant? Håper vi ser deg her inne og på treff senere!
sommerbarn Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Hei og velkommen!! Gratulerer så mye tulla. Så godt at alt gikk så fint.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Fantastisk! Gratulerer med vel overstått fødsel og en spennende tid:-) Enda mer spennende blir det nå, med ny baby og alt som følger med:-) Nyt tiden og velkommen inn til oss her - en gjeng flotte, gærne, morsomme modne mammaer (gutta har holdt seg på en armlengdes avstand foreløpig;-) som er snille mot hverandre, rause & tålmodige:-)
Tiggywinkle Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for hilsener alle sammen. Ja det er tøft å gå å vene på både resultater og at fødselen er over, så man faktisk får konstatert at alt er bra. En fryktelig påkjenning, men nå bare koser vi oss. Det er ikke min første nei, men nr 4. Selv om jeg føler meg ganske erfaren, er det like skummelt med en ny biteliten klump. Men nå er det slutt, hun var sistemann. Jeg har en på 20 fra før (tidlig ute:-) Så en på 9år og en på 19 måneder. Nå nyter jeg permisjon fra en travel jobb i fulle drag. Deilig. Skal prøve å komme innom i løpet av dagene, men tror den første uken blir litt hektisk. Gleder meg til å bli kjent med dere:-)
Karomamma Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Hei og gratulerer!! Så flott at knøttet er frisk og rask!! Det er så deilig å endelig få hilse på den lille etter flere måneder med forventning og tanker. Du er hjertelig velkommen hit! Fint med flere her inne - det er stor aktivitet på sidene for tida, veldig koselig!
Gla-mor Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Hei, hei. Er her jeg også endelig etter travle måneder. Ikke mye overskudd til internett, nei. Men nå koser vi oss, og lille Thomas sover litt lenger tid av gangen. så da få jeg litt alenetid. De stoooore storesøstrene på 21, 17 og 13 er ikke hjemme, dvs. bor et annet sted, så Thomas blir "enebarn".
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Hei hei. Gratulerer og velkommen inn. Jeg har også fått min nr 4, hun er i dag akkurat 6 mnd gammel. En aktiv jente ved navn Thyra.(16. snart 15 og 10 år er de eldste barna) Her er det veldig koselig å väre. Spesiellt etter kl 23.00, når mann og barn sover:-)). Eller tidlig om morgonen, når ungene er sendt på skolen, og mannen er på jobb. Så er det noen som ER på jobb men allikevel er på dib!!!! Mange av våres menn er lit missunerlig på oss, og klager lit over mye dibbing en gang iblandt:-))) Så her er det veldig hyggelig å väre:-)))
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer, gratulerer med ny lien baby! Må være deilig å slippe den angsten, kos deg masse )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så masse og velkommen inn i varmen! Her er det bare å hive seg på iveren... dele gleder, sorger, oppturer, nedturer, vitser, oppskrifter og ikke minst det glade vanvidd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå