Tommage♀♂ Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 De første mnd var jeg bare løs i magen, mens det nå har stoppet opp fullstendig! Ahrg! Flere som sliter med tarmsystemet? Og nå som det er så tregt har jeg litt problemer med eh.. flatulensen som det heter på fagspråket. Gassballong med hull i er vel en mer betegnende ordlyd... Sukk... Hadde glemt dette fra forrige gang jeg! Best å skrive det ned nå, så jeg husker det om jeg skulle falle for fristelsen å ønske meg en 3. mann!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 oi oi oi... stakkars deg!! Jeg kjenner meg veldig godt igjen.. Det kunne gå tre - fire dager mellom hver gang jeg klarte å få ut noe... (for å holde språket noelunde) Jeg drakk biola hver dag, svisker gjorde meg som en gassballong og det samme med Duphalac.. Fikk beskjed om å ikke spise epler og bananer, for det binder magen. Spise joghurt, plommer og druer samt drikke masse vann.. Det hjelper til dels.. Men jeg spiser ikke ekstra fiber, for da må jeg drikke enda mer, og da kan jeg bare glemme å sove om natten i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har begynt å kjøpe de porsjonspakkene med rosiner og spiser 1 eske hver kveld og holder ting i sjakk med det+ fis når du kjenner dumå, synes det fryktelig flaut, men slipper da disse magesmertene med luft hver natt. rosiner smaker veldig godt og det kan være risikabelt å sette seg med stor eske har jeg funnet ut. drikk masse vann pga det hjelper på fordøyelsen, de 3 første ukene drakk jeg enormt mye og var oppe hver time på do men det roet seg da kroppen vente seg til veske balansen(3uker). gå en liten tur hver dag, det setter også igang tarmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå