Runner Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Min samboer og jeg venter vårt andre barn. Hun er så deilig... Takker høyere makter for at jeg er mann! Det er så deilig å knulle henne(mage eller ikke) Legge meg mellom beina hennes og se den glattbarberte fitta hennes...Søkkvåt! Lar tungen min gli gjennom sprekken, prøver å slikke i meg så mye safter som mulig.. Stikker tungen inn i skjeden så langt som mulig mmmm. Pikken min står som ett spett nå bare jeg tenker på det..blodårene vises tydelig. Stikker inn en finger. Snart har jeg to fingre inni den saftige musa. Slikker rundt klitten. Suger på den... Den er stiv og glatt nå! Jeg ber henne fingerknulle seg selv mens jeg ser på og runker hurtig.. Hun rister i kramper når det går for henne med nesten alle de små fingrene inni fitta. Kjenner at det kan gå for meg nå hvis jeg vil..men jeg vil knulle! Lar pikken min gli opp og ned i sprekken. leker med klitten, før jeg lar den gli helt inn i skjeden. Drar den nesten ut, og kjører den inn igjen mmm Fitta klemmer om den store pikken min.. Drar den ut og lar henne suge på den, hun blir kåt av å smake sine egne safter... Har lyst å slikke ei jente selv.... Nå skal jeg stikke å gi henne litt pikk, før det går for meg her....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Mmmmm,heldig hun. Jeg nærmer meg termindato, og sambo vil ikke lengre,snufs;)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Dårlig gjort av mannen din. Må jo pleie dere så lenge som d går ;p
Runner Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 huff da, det er sikkert fordi han synest det er litt skummelt.. Syntes det selv første gang, men ikke nå lengre... Vil jo være forsiktig med både dama og babyen. Det er sikkert ikke fordi han ikke synest du er vakker, og tiltrekkende:-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Å nei, han forguder meg. Jeg har nesten ikke lagt på meg, og har ikke vært hormonell eller vanskelig å ha med å gjøre, så han har ingen grunn for å grøsse av meg,hi hi. Men det er bare noe som sitter i han, han vet at babyen er festet og sitter langt ned i bekkenet, så jeg skjønner at det kan komme en sperre der. Vi gjør da andre ting enn penetrering,men det er jo det som er det beste av alt...jeg får bare være tålmodig:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 ja, skjønner du vil ha penetrering. Men, virker som du bare må vente.. sukk ;p
Runner Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Det høres ut som du har det veldig bra i allefall, da er det bare å vente til ungen kommer så blir det igjen vet du;-) Du får kose deg med litt alternativ kos imens..
Lapez Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 HI- har du tenkt på å gi ut bok eller noveller i vi menn:) hehe dette kunne du
vims-74 Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Den behandlingen der hørtes ikke akkurat vond ut
Runner Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2006 hehe tenkte bare å bidra litt til dere hormonelle kvinner..... Liker å tease litt.. ;-) Nei jeg tror ikke det blir noen novelleskriver av meg gitt.. Kanskje det blir en fortsettelse en gang:-) Klemz!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå