Gå til innhold

har så lyst på en jente!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fantaserer omtrent bare om jenter for tiden

drømmer om å slikke ei deilig jente og høre stønningen hennes.

sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmmm... hadde vært deilig med ei jente nå. Litt våt fitte å slikke, høre stønningen, mens tunga jobber..

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg også...har egntlig aldrig det før men...

Skrevet

Hvor er alle de pripne "nå skal vi jammen sable dere ned altså" når det er slike innlegg?

Jeg får komme med noen utsagn jeg da: "fysj og skam", "dere som er gravide og eller tenker på det bør ikke tenke på noen andre enn den dere allerede har", "fokuser på barnet", "enn å i det heletatt tenke på sex nå da, hva med å ta ansvar og skjønne alvoret", "det er så unødvendig", "er dette naturlig da?", "når jeg var på din alder så hørte jeg om noen som hadde slike tanker, de brant i helvete og bragte skam over en hel landsdel", "nei nei nei", "uff", "du som skriver dette er sikkert mann" osv

Skrevet

Heeey, det er bare hvis jeg svarer på sånne innlegg med nick at "noen" kommer med sin ekle pekefiner og sier "fyfy" og tror de vet ALT om meg ;)

Skrevet

jeg har lest at dette er ganske normale tanker jeg...

har dem jeg og=P

Skrevet

jentesex er noe jeg aldri har gjort før, ¨men nå om dagen så fantaserer jeg om det hele tiden, og må onanerer flere ganger om dagen:-)

Skrevet

Leser at mange har fantasier om jentesex men er det noen som har satt fantasiene ut i livet ?

Skrevet

Javisst, har prøvd det flere ganger, både alene og sammen med kjæresten. Faktisk deiligere sammen med kjæresten, da har jeg tilgang på alt av godsaker, både mus og pikk ...

Skrevet

jeg har også prøvd jentesex.. er deilig å sleike fitte.. prøvde det sammen med ett annet par. gutta våre så på oss som koste oss først,og etterpå fikk vi hver vår pikk.

Skrevet

Heldiggris.... Drømmer om å ha med ei jente i senga, som jeg først skal kose meg med og etterpå la mannen min knulle. Blir dødskåt ved tanken på å se mannen min være kåt på ei deilig jente, åh må finne vibratoren min nå og drømme videre... sukk, deilig fantasi!

Skrevet

Mm, deilig å se pikken til kjæresten presse seg inn i ei annen fitte, mens jeg kan slikke og leke med henne, høre henne stønne, se henne vri seg og bevege seg mot pikken hans.. vært deilig å sette seg på ansiktet hennes mens han knullet henne...oh!

Skrevet

jeg har oxo drømt en del om jenter i dette svangerskapet.. har oxo prøvd det ut, før jeg ble gravid, og absolutt noe å anbefalle.. men hadde nok ikke klart at kjæresten min skulle vært med.... han er bare min :) Men er veldig digg å kjenne en jente kropp... deilige pupper og en våt mus.. nammi :)

Skrevet

Har ikke sett denne siden før.... men jeg ble KÅT!!!!

Er på jobben, men på en snartur innom toalettet....

Skrevet

åhhhh...din beskrivelse er mer enn jeg tåler...en vanvittig herlig "scene"...

*gnir meg utenpå buksa*

Skrevet

Oh så deilig å høre om dere som tar på dere selv og blir kåte av å lese.. skulle gjerne hjulpet med å tatt både utenpå og inni bukse..

Skrevet

haha, anony nå trur jeg du har en samtale gående med deg selv her.

Skrevet

Hmm... Hvordan får dere egentlig tak i en jente som er villig til å ha trekant. Kjæresten min er ganske så fin (han var en stor flørt før vi ble sammen) så det burde ikke være vanskelig å lokke noen, men HVEM!?! Det må jo være en jeg også tenner på, og det er jo ikke så mange. Jeg har en venninne som jeg virkelig synes er fin, men hun har nesten aldri hatt sex og er kanskje litt redd når det kommer til stykket. Selv vil jeg helst bare se på at kjæresten min har sex med noen andre. :) Er det ikke voyeurism det heter?

Skrevet

Jeg blir gjerne med dere;) Kanskje bere i fantasien da...;)

Men hadde vært fint å få kost litt med ei jente ( slikka ei deilig varm å våt mus) og samtidig blitt tatt hardt av en gutt...

Men d blir vel bare med fantasien...

Skrevet

Alle drømmer om det, det er bare svært få som tør innrømme det.

Bare se hvor mange som ikke bruker nicket sitt her inne;=)

Skrevet

Drømmer om det...men får nok aldri realisert det:( trist

Skrevet

Er du søt da? ;)

Føler liksom at det er det som er viktig! At det er noen vi begge kan tenne på. Og en jeg kan føle meg trygg på, så det ikke blir noe sjalusi.

En ex av typen spurte om hun kunne være med, men det ble litt feil for meg. Det må være "vår" dame, ikke "hans" føler jeg. Det må være en vi forfører som par (eller helst en jeg velger ut..). Så det ikke blir noe sjalusi.

Skrevet

jeg må nok helt ærlig innrømme att jeg ikke drømmer om det.

• 2 uker senere...
Skrevet

ble så kåt... en deili våt, pulserende fitte... mmm... slikker hverandre, stønner...våte...sykt lyst.. fingre den trange fitta til hun skriker ut i orgasme...tar på store herlige bryster, knar dem...

mens typen min ser på.. står klar med sin store harde kuk!!! ååååh....han puler henne hardt mens jeg slikker og er sprengkåt og klar selv!!!!

lette frem vibratoren... mye deili olje.. fingrer meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...