Kjerringhelvetet <3 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 La merke til at snuppa mi har fått en blårød blodutredelse i innerste del av det venstre øyet, mot nesa. Hun har også fått to stykker i hodebunnen, ganske små og helt blodrøde. Det ser faktisk ut som om hun har blødd en liten dråpe, men det ligger altså under huden. Er dette noe jeg bør være obs på? Eller kan hun ha fått det siden hun skriker så mye (kolikk) for tiden?
akt80 & Sara Emilie Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 hmm kan godt vær det, litt teit svar eg har, men når eg var superdeppa for et par år siden fikk eg det i ansiktet for eg grein så mye..
Sylwania Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 hei! Jeg tror faktisk at jeg ville ha tatt en tlf til legen min. Kan være helt uskyldig og pga gråtingen, men det kan også være andre ting som gjør det.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hun skal på 6 ukers kontroll idag, skal spørre om det da. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå