Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at den som gir MME kanskje er utrolig sliten etter mange ukers/ måneders anstrengelser for å få til ammingen.

... at det var sårt vondt og ekstremt vanskelig avjgørelse å slutte

...at hun pga ting her inne har konstant dårlig samvittighet for at hun gav opp ammingen

... at hun har behov for et rom et sted en plass en nettside der hun kan få være seg selv og få råd og hjelp

...AT HUN IKKE HAR DÅRLIG HUMOR, MEN AT AKKURAT HER VAR DET IKKE MORRO MED EN ANDUNGE_SAMMENLIGNING...fordi for henne er dette med amming og MME gravalvorig for henne og alt hun er redd for oga at babyne får dette og ikke MM.............................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig,,,,,,,,,,,,Crazywoman

Fatter ikke at folk orker å gidde å bry seg om babyen får mm eller mme?

VIKTIGSTE er at babyen får mat og næring.

Og grunnen til at folk ikke ammer har faktisk ingen noe med.

Har selv masse melk, men slutter å amme nå, (4,5 mnd gammel)

Orker ikke ha han hengende i puppen hver time lenger, har et barn til som krever oppmerksomhet fra mamman.

Skrevet

Kanskje hvis de som føler seg truffet/såret bare hadde slutta å svare på mme/amme "debatten" at det har blitt litt færre av de.

Jeg har nok med min egen og bryr meg strengt tatt ikke om hvem som ammer og hvem som gir mme.

Skrevet

Jeg er enig med Crazy. Av og til virker det som om folk ikke tenker seg om her inne. Det virker som om de ikke har empati i det hele tatt.

Skrevet

Så enig!! Gidder ikke svare på sånne tråder....

Det viktigste er jo at barna får mat i seg.. vokser fint og trives=)

Skrevet

Så enig så enig!

Godt sagt gale dame:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...