Gå til innhold

mage fortsatt?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt barn er blitt åtte mnd, og jeg har fortsatt "gravidmage"....synes det selv iallfall.

Hva har dere gjort/gjør for å stramme opp igjen det som måtte være "i ustand....:-) "

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår er også 8 mnd og jeg ser ut som om jeg er 5-6 mnd på vei igjen.... *urk* noen sa det ble vanskelig å stramme opp igjen pga at musklene har delt seg på magen, men vet ikke....

ellers har jeg ikke gjort så mye for å få stram kropp igjen...usj...

Skrevet

håpte det gikk av seg selv.. men d gjør d hvis ikke... ammer som bare det, og snart løper jeg etter barnet mitt... så ...håper d hjelper...

Skrevet

mi er 10 mnd... av og til ser jeg høygravid ut.....;o(

noen trøst...hihi...den skal bort dah, ser ut til å ta lengre tid hos noen, jeg var IKKE godt trente magemuskler før jeg ble gravid, mulig d har noe å si også...muskulaturen blir jo slappere dah, og det vevet er jo vanskelig å få bort...vi har d jo i puppene også, og Dèt er jo umulig å få de strammere av trening, iallefall ikke for oss med de store puppene..hihi

hmm,, konklusjon blir at den aldri går bort kanskje..haha ;)

Skrevet

Jeg har hørt at masse smågodt hjelper.. *fnis* men kanskje jeg har blitt lurt jeg da;-))

Skrevet

Nei. Min var like flat som før en uke etter fødsel.Men merker nå at om jeg ikke skjerper meg med godteri, så vil den nok se gravid ut igjen snart :)

Skrevet

Min er også borte, selv om det er "mer" der nå enn før, men det er ikke mye, går tur hver dag og skal trene så fort jeg får lov.

Skrevet

snodig.... jeg har også hørt at det hjelper med masse smågodt :-)

OPPSKRIFT:

gå tur...kjøp smågodt.. gå tur... kjøp mer... gå tur... mer godteri... gå tur.. etc...et c....etc..

kan jo kanskje ta en sit-ups innimellom... en godteri for hver sit-ups...

tihi... "ler"...

viktigst å kose seg masse... med eller uten "gravidutenåværegravidmage"

Skrevet

Ja huff :( hadde flat mage fra hun var ca 2 uker-5mnd å så plutselig begynte den å vokse. Ser hvertfall 4mnd på vei ut.. holder inn magen om jeg har på meg en litt trang genser sånn at ikke folk skal tro jeg er gravid.

Er litt lat så har ikke fått trena noe. Men blir nok ikke kvitt alt jeg da siden den er mest hud å ikke fett rundt magen. Dessuten så er livmora utvida så ikke så lett å få den flat igjen.. jaja mange unnskyldinger å komme med for ikke å trene..hehe

Skrevet

Ja, ja, skjønner at jeg er i godt selskap! Nussa mi blir ni måneder den 12. oktober, og jeg ser fortsatt ganske gravid ut. Trodde magen ville gå inn igjen og at jeg ville greie å kvitte meg med de tre kiloene som var igjen etter fødselen. Men, nei, da! Og de tre kiloene for mye har blitt til sju kilo for mye! I tillegg buler navlen utover. Hadde en forferdelig hoste for ca. et år siden da jeg gikk gravid. Hver gang jeg hostet gikk navlen ut og inn, og en dag ble den stående ute. Tror jeg må ha hostet på meg et navlebrokk. Må nok snart gå til innkjøp av nye vinterbukser da ingen av de gamle passer.

Skrevet

jammen bra vi er flere...

Synes det er ganske urettferdig at noen blir superslanke rett etter, mens andre må slite i evigheter etterpå..

Noen som går ned i vekt etter at ammingen slutter???

Har hørt om det, og jeg tviholder på det håpet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...