Trollmora Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 ... hjem! Håper jeg får fiksa tingene i kveld! Merker at jo mer jeg er her inne jo værre blir det når jeg ikke får være her! Abstinenser, ellr noe annet farlig? Noen andre som er smittet?
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Oh yeah! Har ikke gjort noe fornuftig i dag. Har en haug klær som skulle ha vært tryllet bort og masse jobb som skal være ferdig til i morgen. Styggt redd for at det blir nattjobbing på meg i kveld... Satser på at dere alle legger dere tidlig i kveld og ikke skriver om noe som helst morsomt!!!!!
Trollmora Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ja ikke sant: Nå hører dere jenter: IKKE MER dibbing i dag! Hvordan skal en stakkars klare å svare på drøssevis av innlegg og holde seg oppdatert? men nå skal jeg gå.... Ha en strålende ettermiddag:o)
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Tror alle tok oss på ordet, jeg? Nå var det merksnodig stille her inne...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå