Gå til innhold

Påmelding til Tapas 12.okt. IGJEN :p


Gjest

Anbefalte innlegg

Åja.. En liten ting til (hehe, nå tenker dere sikkert; holder den dama aldri kjeft?! hihi..) ;

 

Kan vi ikke bare gjøre en avtale om at den diskusjonen som kom oppi alt dette blir et IKKE-TEMA på treffet?? Flere som har benevnt at stemningen ble litt ukoselig her inne pga den.. Og så kan man heller ta det på "privaten" senere dersom man føler for å diskutere det videre..?

Synd hvis noe slikt skal ødelegge en potensielt hyggelig kveld.. :)

 

-og dere? Nå er det jammen meg snart helg også, så nå må vi løfte nesa og hodet opp og frem og kose oss med lørdagskos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle tips:) den tråden blir det IKKE snakk om på bim treffet, der skal vi kose oss, å jeg tror ikke det blir mangel på ting å skravle om:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye siden sist jeg var inne, mange hormoner i omløp skjønner jeg... He, he, jeg er uansett med, gleder meg til å treffe dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å komme men kan dessverre ikke da jeg er på jobb.... og så ville jeg bare inkludere meg selv i denne gruppen...Håper det er okei...Men kommer neste gang det blir:) Kos dere masse:). Har termin i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...