Gå til innhold

Sexy-mail til venninner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nylig mannen min i å sende sexy-mail til 2 forskjellige venninner.... Realt på kanten.... Han bedyrer at det er akkurat det det er..på kanten og ikke noe mer. Masse fjas om at det er meg han elsker... aldri vært noe fysisk... vil aldri bli det... kun spenning i hverdagen...osv. For meg er det pisspreik! Er jeg glad i noen så trenger jeg ikke oppmerksomhet fra andre på det viset. Ser menn anderledes på sånne saker, eller er det meg det er noe i veien med her.... Blir forvirret jeg - vi har et spenstig sexliv... og ingenting som ligner på et dårlig forhold. Opp og ned - ja- selvfølgelig. Men jeg har aldri tvilt på hans følelser for meg - inntil nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Jeg tror ikke dette handler om hvordan menn og kvinner ser på ting. Dette er nok mer induviduelt enn som så. Dette er ikke et spørsmål om hvordan menn tenker, men hvordan nettopp DIN mann tenker!

Stort sett handler slike ting om at den ene eller andre parten ønsker bekreftelser på at de er attraktive overfor andre. Det at noen andre enn de man er sammen med ønsker den type kontakt som du snakker om gir de denne bekreftelsen.

Ellers er jeg helt enig med deg. Sånt ville ikke jeg funnet meg i heller. Likevel tror jeg ikke dette handler om hvilke følelser han har for deg. De er det sikkert ingen grunn til å sette spørsmålstegn ved. Men han kan jo kanskje VISE følelsene sine ved å slutte med slike ting!

Skrevet

Jeg er kjempetakknemlig over å få svar av menn om dette! Legger man innlegget ut der det er overflod av kvinner får man stort sett ett svar: Kast ut drittsekken... Men jeg er forferdelig glad i denne drittsekken. Såret og skuffet--- ja, veldig! Undrende over at han av alle har gjort slikt.

En ting er sikkert opp i alt: Han har ikke noe fysisk forhold til andre enn meg. Hvorfor jeg kan være sikker på det? Han er simpelthen aldri noe sted... uten meg eller en av ungene... Hadde jeg vært usikker hadde han vært pakket og ute allerede samme dag som jeg fikk nyss om dette.

Skrevet

Hvis du er sikker på at det ikke er noe fysisk, så har du jo faktisk mye å bygge på her. En av de få tingene DU kan gjøre for å bedre denne situasjonen er jo å forsøke å gi han litt av den spenningen han muligens er ute etter. Det vil sikkert også gi han litt av den bekreftelsen han muligens er ute etter. Overrask han med å plutselig å stå der kun iført plastfolie, eller hva det nå måtte være som får bjellene hans til å ringe!?!

Ellers synes jeg dette er noe HAN må få orden på. Så lenge du ikke aksepterer at han gjør disse tingene, så må han jo forholde seg til det. Poenget må jo være at dere finner løsninger som gjør at dere begge kan leve sammen videre. "Kast ut svinet"-taktikken er bare noe hormonbomber slenger ut av seg. Tror ikke de ville gjort det selv. :-)

Fortsett å elsk drittsekken din du.. :-) Dere finner nok ut av det..

Skrevet

Takk reflektert svar! Førøvrig er det "bjelleklang" her faderlig ofte! Det er det som er forvirrende i utgangspunktet. Tror kanskje menn trenger "vanlig" bekreftelse i hverdagen også, sånn som jeg trenger.... Må skjerpe meg der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...