♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 ... er muligens det jeg har i dag... Altså skravling assistert av fingre... Blir roligere på meg til kvelden.... fortsatt inne i øke romantikken her hjemme... Så jeg klemmer og koser og sender dype blikk til jeg blir helt svimmel:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Litt sånn her også. Knerten sover og vaskemakinen går fortsatt, så her sitter jeg å venter på at den blir ferdig..... For det er jo ikke noe annet jeg kunne gjort. Neeeeeeeeeeeeeeeeei.
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Velkommen i klubben! Kanskje det finnes en støtteorganisasjon for oss som er rammet av denne mystiske sykdommen...?
Ronja65 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Er det du eller jeg som värt på samlivskurs???... synes det er en god idé og pröve, det der med og oppdage sin kjäre i ny og ne.... Akkurat nå er han 45 mil unna meg.... og jeg kan huske hans flotte blåe öyne.... Skal si det til han imorgen jeg:-) Han sa forresten at han syntes det var koselig at jeg har så mange hyggelige treff på nett og på ordentlig med mine nye modne, småbarnsforeldre nettvenniner... Det var snillt sagt det, syntes jeg. Kanskje vi skall innvitere med oss våra gubbar, etter vår förste "rene" jente dib moden mor fest??.. Bare så de kan se at dette dib:andet er bra for oss:-)) Regner med at det blir full klaff, med oss jenter.....det er det jo allerede da:-))
♥Snulder Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 Vi har nok bare ett lite privat samlivskurs! Burde tatt det for lenge siden! Tar oss tid til å prate mye mer sammen istedt for å være travel og irritabel. Pluss ta på hverandre myyyyye mer. Gjør underverker! Forøvrig så synes jeg det kunne vært hyggelig å ha med gubben ja! Han er en sosial trivelig mann med stor sans for humor:)
♥Snulder Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2006 Og forhåpentligvis stor sans for Hu Mor også....hihih...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå