Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 noen som har tatt den på ungene? synspunkt?
brooklyn Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Tatt den. Veldig glad for at det er gjort. Han fikk den siste sprøyten i går, heller ingen bivirkninger denne gangen. (v første sprøyten hadde han i tillegg blitt foret med ca 12 plommer av de andre ungene i bhg, så vi er litt usikker å hvorfor han var så urolig den natten...) Da vi begynte å prate om denne vaksinen spurte jeg fastlegen min og hun sa at hun ikke hadde nok info og skulle ringe meg igjen. Et par uker senere ringte hun og sa at dette hadde vært et tema på en lege- konferanse i Bergen, og ta smitevernlegen hadde anbefalt at små barn fikk vaksinen. Vi bestilte den, fikk den etter tre uker (selvsagt utsolgt, men de bestiller kontinuerlig) og fikk den satt på legekontor. Vel verdt pengene, synes vi. Vet at den ikke hjelper mot alle former, men litt er bedre enn ingenting.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Har tatt den på jenta vår da hun var 14 mnd, skal ta dose nr 2 om en mnd. Dette er jeg glad for, det var en lettelse når det var gjort. Er blitt anbefalt dette av en barnelege, han sa at alle under 2 år burde ta den. Jenta mi er i bhg, og i kontakt med mange barn og smittekilder. Dette var utslagsgivende får vår del. Hun fikk ingen bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå